freebikinglogo

Царство висибаба

Да ОДМАХ разјасним и тиме предупредим могуће неспоразуме:
када смо се летос пењали на Стол, Борко Гајић нам рече како су ове исте ливаде током фебруара биле крцате висибабама!
Е па Борко, обзиром да смо се готово “разболели” од хедонизма и сликања затечене милине, нисмо тражили да нам обећаш исти призор, али долазимо у заказано време, надајући се да ће нас време послужити.

Петак, 27. фебруар:

Окупљамо се на паркингу испред Општине “Нови београд”, и тачно у 17.00 h полазимо преко Пожаревца и Дебелог Луга ка планинарском дому на Столу. Након изласка из аутобуса прелазимо пешице део макадамског пута и стазе кроз шуму, са стварима (обавезно спакованим у велики транспортни ранац), у трајању од неких 40-ак минута. Обзиром да стижемо касно, ОБАВЕЗНО понети батеријске лампе!
Смештамо се у планинарски дом ПД „Црни врх“ на Столу.

Субота, 28. фебруар:

Дан предвиђен за успон на Велики Крш (1148 m). Полазимо тачно у 8.00 h. Успон је солидан, упркос мањем растојању, обзиром на зимске услове, захтева добру кондицију. Укупна дужина трасе износи 12 km, са висинском разликом од 450 m.

Недеља, 1. март:

Обзиром да је од дома до врха Стола (1155 m) кратко растојање, на успон полазимо у 9.00 h. Након силаска, враћамо се ка аутобусу и враћамо за Београд.
Укупна дужина трасе је 2 km, a висинска разлика 305 m.

ОПРЕМА:
Зимска планинарска одећа и обућа, камашне, мали ранац за успон са водом и храном, велики ранац у који су спаковане све потребне ствари; заштита од ветра и падавина, батеријска лампа и лепо расположење.

НАПОМЕНА:
Дом располаже кухињом и трпезаријом где можемо јести, тако да они који желе, могу на то да рачунају. Собе су вишекреветне, а купатило и тоалет - заједнички.

ПСД "Железничар" БеоградЦЕНА:
2.600,оо  динара
(превоз, смештај и вечера кад стигнемо у дому на Столу)