Jeep Club Srbija - promocija

Kraći i duži izveštaji i putopisi sa vaših putovanja po divljini, bilo planinarskih, bajkerskih ili nekako drugačije koncipiranih

Moderator: Moderatori

User avatar
Gosha
Freewheeler
Posts: 239
Joined: 28 Oct 2008, 13:19
Location: Beograd

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by Gosha »

barda wrote: Mislim da je ipak (gledajući moje potrebe i želje) trenutno optimalno vozilo neki SUV (kao ta Dacia) sa klirensom 21cm,
koja će moći udobno da me preveze po šumskim putevima ne razmišljajući puno o blatu, rupama i kolotrazima,
a za velike uzbrdice skinem bike sa paktregera, obujem 2x gojzerice i napred :D - tim putevima sigurno neće moći ni Jeep da prođe :wink:
I Nive se odlicno prodaju kod nas... Ocigldno da i dalje imaju brojno trziste sirom sveta jer se decenijama prodaju skoro bez ikakvih izmena.

ALI, ako hoces Dustera, naravno novog posto polovnih jos nema :D, znaj da je reklamnih 10-ak hiljada evra startni benzinac sa prednjim pogonom, a dobro opremljen 4x4 dizelas od 109KS sa nekim doplatama tipa ESP [bez kojeg ja ne bih uzimao vozilo], cena je preko 15-16.000e. Za taj red velicine para imas mnogo Jeep-ova na izboru :D. Pri tome ti nisu 20+ nego 5+ godina, sto ce reci "kao novi" :D. Pri tome su i automatici sa vecom snagom, sigurno ne losijom opremom, reduktorom,..., a tu je i Jeep Club :D. Nije lak izbor :D. Ali sta god izaberes, ja te podrzavam, pa da napravimo zajednicku voznju gde god :D.
User avatar
bluealek
Freebiking druid
Posts: 1986
Joined: 01 Feb 2005, 18:49
Location: Beograd
Contact:

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by bluealek »

barda wrote: Da, ako se u ove NOVE cene umašaju i polovi Jeep tada problem postaje registracija (zato što su to sve ogromni motori ili 20+ vozila koja traže servisere i majstorluke)
Čuj, SVAKO vozilo koje zaista teraš off-road moraš drugačije da održavaš nego ono koje teraš on-road i potpuno je svejedno da li je ono 2 ili 20 godina staro. Pojedine kompnente na trapovima pri off-road eksploataciji traju i po 10x kraće i to jednostavno treba posmatrati kao potrošne delove, opremu za off-road koju treba redovno nabavljati 8) . Problem sa korišćenjem tih kvazi terenaca koje ti pominješ za off-road je što oni uopšte nisu jednostavni za servisiranje pri redovnoj off-road eksploataciji i nemoj da se iznenadiš ako te održavanje Dustera koji teraš off-road dođe skuplje nego recimo održavanje Čirokija. Čiroki kockica je toliko jednostavan i logično konstruisan auto da može maltene korisnik na terenu da se sagne ispod njega i da po potrebi zameni sve što zatreba.
barda wrote: Mislim da je ipak (gledajući moje potrebe i želje) trenutno optimalno vozilo neki SUV (kao ta Dacia) sa klirensom 21cm,
Ako baš insistiraš na tako nečemu, onda nađi neki polovan Subaru Forester. Jedini od kvazi terenaca koji je zaista sposoban da ide po terenu.
barda wrote: a za velike uzbrdice skinem bike sa paktregera, obujem 2x gojzerice i napred :D - tim putevima sigurno neće moći ni Jeep da prođe :wink:
Beep, wrong! :) Očigledno nisi video kakve uzbrdice savlađuje pravi terenac pod redukcijom 8) To su nagibi na kojima bi se i kao pešak pošteno zadihao posle 50 metara, a bajs bi mogao samo da nosiš, u znoju lica svog... Sećam se kad je jedan drugar zinuo videvši uz šta smo se popeli, da bi na kraju konstatovao "ja ovde ne bih uspeo da se popnem peške" :lol:

Tako da bih ja ovako rangirao prolaznost:

Pešak = 100%
4x4 = 60%
MTB = 30%

Zaista znam mnoge šumske puteve (ovo "putevi" treba tek uslovno shvatiti) gde Jeep prolazi skroz opušteno, a gde bajs ne bi uspeo sedeći u sedlu da protera ni Milanče :shock: . Jedini zajeb kod 4x4 je što moraš maaalo odgovornije da planiraš prolaz, jer ako tu omaneš u proceni, nemaš opciju da ga preneseš :lol:
User avatar
barda
Freebiking druid
Posts: 1343
Joined: 14 Mar 2008, 13:57
Location: Novi Sad
Contact:

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by barda »

Zaista stručni odgovori, nema šta, i vidi se da mi fali prakse, ili bar da me pozovete na jednu off-road vožnju pa da se i u praksi uverim u mogućnosti Jeep-a :D

Od gledanja videa, i čitanja časopisa nema ništa...

Ja ovde malo glasno razmišljam i prikupljam znanja, iznosim želje i prikazujem budžetske mogućnosti u dogledno vreme, ali sigurno će sledeće vozilo biti neko sa većim klirensom i 4x4 pogonom u šta možda uđe i Subaru Forester koji takođe može da se pronađe polovan...

A Sale, mogao bi jednom da organizuješ prezentaciju Jeep protiv MTB (Milančeta) na usponu, npr. na Beljanicu (to vam je i sledeća destrinacija).
Neka vide ljudi da Jeep može da prođe gde i Milanče na bajsu hukće :lol:
Ja bih iz Jeep-a fotografisao Milančeta 8)

P.S. Što se tiče guma i njihove važnosti to sam odavno shvatio kada sam nabavio zimske za kola - i najjednostavnije je shvatiti upoređujući gume sa našom obućom. Ko bi krenuo u planinu u papučama, ili leti se na +40 kuvao u zimskim čizmama :wink:
To se čak vidi i na biciklističkim gumama
FotoSat (autentični motiv na vašem zidu) - TRIP foto priča -> prati moj TREK
User avatar
bluealek
Freebiking druid
Posts: 1986
Joined: 01 Feb 2005, 18:49
Location: Beograd
Contact:

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by bluealek »

barda wrote:Zaista stručni odgovori, nema šta, i vidi se da mi fali prakse, ili bar da me pozovete na jednu off-road vožnju pa da se i u praksi uverim u mogućnosti Jeep-a :D
Mislim da bi to bilo jako opasno :wink: . To je i meni Šara uradio tamo 2000 i neke, pa posle toga nisam mogao da spavam dok nisam smislio kako da ga kupim :? . To ti je kao droga, tako da je možda pametnije da i ne probaš - imaćeš manje problema u životu :lol:
User avatar
Gosha
Freewheeler
Posts: 239
Joined: 28 Oct 2008, 13:19
Location: Beograd

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by Gosha »

barda wrote:...ali sigurno će sledeće vozilo biti neko sa većim klirensom i 4x4 pogonom u šta možda uđe i Subaru Forester koji takođe može da se pronađe polovan...
Barda je vec pechen :D, osetio sam ja to jos ranije, a sada se ne plasi i da javno iznese :D.

Barda, momenat ti je dobar ukoliko imas mogucnost, tesko da ce biti jeftinija kola, pa naravno i polovna. I ja sam prvo mislio na bilo sta 4x4, pa sam uzeo Hondu CR-V prve generacije, koja verujem da je u rangu Duster-a, slicna snaga [126KS], isti klirens [21cm], isti pogon bez reduktora i blokade diferencijala. Isla je po prasini, blatu, snegu, ali nigde je onako bas ozbiljno nisam terao, tada nisam bio "u tim vodama". Ali kada iz takvog vozila sednes u Jeep, ponovicu ono sto je podsetio Sale, a izrekao Ivan Zeljkovic na Tari, " Jeep gazi kao tenk" :D, to je potpuno drugi osecaj :D.

Da ne hvalim samo Jeep, ja mislim da greska nije ni Nissan Pathfinder i KIA Sorento, naravno ni nesto skuplji Land Rover Discovery 3 ili Toyota Landcruiser,..., ali samo Jeep ima pravi klub kod nas :D.

P.S. i ja sam solidno navuceni narkic :D. Odem recimo na more sa familijom na Tasos, i onda uzmem slobodan dan i vozim se po planincinama unutar ostrva, sjajne off-road staze imaju, a vrhovi do blizu 2000m [http://picasaweb.google.com/gosha969/Ta ... 4519543010]
User avatar
barda
Freebiking druid
Posts: 1343
Joined: 14 Mar 2008, 13:57
Location: Novi Sad
Contact:

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by barda »

Evo vidiš da ne skidam kapu Jeep već dve nedelje :D

http://tripns.fotopic.net/p64916882.html

Velika želja u srcu, i kapa na glavi! :wink:
FotoSat (autentični motiv na vašem zidu) - TRIP foto priča -> prati moj TREK
User avatar
Gosha
Freewheeler
Posts: 239
Joined: 28 Oct 2008, 13:19
Location: Beograd

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by Gosha »

Chrysler nam je na promociji delio polo i t-short majice, kao i krem i zeleni kacket, shiroko :D.
Doduse verovatno nisu svi sve dobili, ali ja sam ipak vodio jednu od dve ekipe, "patriotsku" :D , pa nisu stedeli na meni :D.
brod
Freebiker
Posts: 25
Joined: 03 Jun 2008, 23:36

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by brod »

Pratim vašu dikusiju, pa pošto smatram da sam odavno "PEČEN". Reklama koja se pojavila po gradu me zaintrigirala,Čiroki 2.8CRD sport 24.000 Eura, uz celu ovu priču čini mi se jako "povoljno". Na netu sam našao razne tekstove hvale, ali ne i neku forum diskusiju (gde korisnici kažu svoju reč, izuzimam Goshu). Tehnički podaci na Jeep sajtu potrđuju da je to BAŠ, BAŠ terenac. Cena od 30.000+ Eura, ali ternutno na popustu 24.000. Vrlo sam zbunjen. ono što me muči je da li je to stvarno toliko kvaliteta: komfor,oprema,terenske sposobnosti za tu cenu. Ono što bi mu jedina mana bila sa nekim referentnim konkurentima, ovde navedenim, je cena registracije, zbog kubikaže. Ali Daster je neistražen teren, o Rusima manje više sve znamo (kompromis zarad cene), Mahindra - egzotika, Forester- skupo održavanje, još uvek redko vozilo u RS, nov skup, malo polovnjaka.
I prvo sleće, do duše preko granice 20.000 eura, je Indijanac, možda sam malo pao u vatru i izgubio orjentaciju ali mi deluje kao JAKO dobar izbor u ovom trenutku.
User avatar
bluealek
Freebiking druid
Posts: 1986
Joined: 01 Feb 2005, 18:49
Location: Beograd
Contact:

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by bluealek »

Bane, skroz si u pravu. Što se tržišta novih automobla tiče, Cherokee trenutno zaista ima za konkurente nedostižan odnos mogućnosti-komfor-cena, ubedljivo najbolja kupovina. Ako se setim da je pre samo par godina taj auto koštao tek malo manje od 40000 evra, za te pare je poklon. Moram priznati da sam uživao kad god sam ga vozio.

Doduše, moram da skrenem pažnju na mane aktuelnog Cherokee-ja: učinjen je veliki kompromis u cilju udobnije i sigurnije vožnje po asfaltu, nauštrb terena. Prvo, nezavisno prednje ogibljenje ga čini manje pogodnim za teren. Drugo, čak bitnije, mislim da mu je nedopustivo oboren klirens. Prvo ne može da se popravi, drugo može uz neki ozbiljniji lift kit i veće točkove (što bi verovatno bila investicija od nekoliko hiljada evra kad sve sabereš na gomilu).

Mada, otkako su 2001. Cherokee-ju promenili konstruciju prednjeg trapa definitivno rešivši da ga skinu sa spiska "hard-core" terenaca, retko ko sa ozbiljnim terenskim ambicijama kupuje njega da bi ga posle podizao - jednostavnije im je (a doskora je bilo i jeftinije) da kupe Wrangler, koji je u startu mnogo sposobniji, a lakše ga je i jeftinije naknadno modifikovati ako ima potrebe.

No, ukoliko aktuelni Cherokee u fabričkoj izvedbi pokušaš da porediš sa raznim kvazi terencima slične (pa čak i više cene) tu jednostavno poređenja nema - naravno da ćeš da kupiš Cherokee, ako ni zbog čega drugog, a ono zbog reduktora i standardne automatike.
User avatar
pedja
Freebiker
Posts: 417
Joined: 01 Feb 2005, 17:32
Location: Užice
Contact:

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by pedja »

Nemojte se bas toliko paliti na Jeep. Nije to jedina firma koja proizvodi kvalitetne terence. Ako vas to interesuje mozete se vrlo lepo provesti i sa Ladom Nivom a da ne pominjemo recimo Suzuki Samuraja i celu porodicu koja je iz njega proistekla.

Saletova kockica me je svojevremeno odusevila upravo zato sto je to pravi terenac, ali me isto tako odusevio i Suzuki Samuraj koji se pokazao vise nego dostojan istog posla iako njegova cena uopste to ne obecava.
User avatar
pedja
Freebiker
Posts: 417
Joined: 01 Feb 2005, 17:32
Location: Užice
Contact:

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by pedja »

Gosha wrote:Kada vec Sale ima pametnija posla u vidu borbe za forum sa raznim spamovima i virusima, evo da ga ja pohvalim za organizaciju prethodnog vikenda i (re)otvaranja Jeep Club Srbija.
A kako si uspeo da se uvalis na event, s obzirom da je koliko znam to bila ekskluziva, cak ni ja koji sam Saletu pokazao stazu na zlatiborskoj strani nisam mogao da ucestvujem?
User avatar
bluealek
Freebiking druid
Posts: 1986
Joined: 01 Feb 2005, 18:49
Location: Beograd
Contact:

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by bluealek »

Peđa, Gošu sam ja pozvao kao vlasnika Cherokee-ja da pripomogne u organizaciji, pošto je bio manjak raspoloživih vozila za pozvane goste. Kad je već tu, računao sam na njega i za vođstvo soft grupe, kao jedinog koji pouzdano ume da koristi GPS od prisutne ekipe.

Što se broja ljudi koje smo mogli da pozovemo sa strane tiče, agencija New Moment je preuzela na sebe sastavljanje spiska zvanica i nama iz Jeep Club / Chrysler dela organizacionog tima je jasno stavljeno do znanja da mesta da mi povedemo neke svoje ljude jednostavno nema. Ja nisam mogao da povedem ni Gocu, niti koleginicu iz marketinga u Auto Bildu, čak ni dodatnog fotografa (službenog fotografa je obezbedio New Moment). Kasnije se ispostavilo da se neke pozvane VIP zvanice nisu pojavile i da je ostalo nepopunjenih kapaciteta, tako da je moglo da se smesti još ljudi, ali smo to saznali tek u trenutku kada smo pošli na put.

Ti si u svako doba dobrodošao, ali kad su zvanična dešavanja Jeep Club-a u pitanju - u Jeep-u, kako to pravila JCI propisuju. Za naše privatne dogovore naravno da može Suzuki i bilo šta drugo.
User avatar
Бранко
Freebiker
Posts: 63
Joined: 17 May 2010, 09:25

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by Бранко »

Rizikujem da javno postavim amatersko pitanje ali evo....Da li je atomatski menjač,generalno,prednost kod svih terenaca ili samo kod Jeep-a? Vozio sam se u starom,ofucanom,nekada policijskom Land Roveru koji nije bio automatik i nisam stekao utisak da se muci i pali lamelu.Daleko od toga da je udoban,o brzini je besmileno govoriti ali kada se tiče off road 4x4 vožnje (a zbog čega je i izmišljen) mislim da je nepobediv. Kakva su vaša iskustva sa Micubišijem (Pajero 2,5 tdi)Jesu li oni hard ili soft terenci ?.I na kraju,negde sam pročito mišljenje nekog auto stručnjaka koji kaže : Ne postoji ispravna Lada Niva.Čak ni nova novcijata Lada Niva nije ispravna,ali ne postoji ni apsolutno neispravna koja vas nece prevesti bar još koji kilometar do prvog mehaničara.Ja se slažem.Za nju treba imati nešto para,sve čega se setitite a služi protiv korozije i mnooogo živaca.Pozzzz
User avatar
bluealek
Freebiking druid
Posts: 1986
Joined: 01 Feb 2005, 18:49
Location: Beograd
Contact:

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by bluealek »

Automatski menjač je generalno prednost kod svih terenaca, pa i, usudio bih se da kažem, kod svih automobila. Evropa je decenijama zadržala jedan prilično iracionalan, retrogradan stav o tome da je manuelni menjač "bolji", izmišljajući hiljadu prilično teško održivih teorija zašto je to tako, da bi u poslednje vreme i evropski vozači lagano kapitulirali pred nesumnjivim prednostima automatike (verovatno primećuješ da sve veći broj novih automobila ima automatiku).

Što se ozbiljnih terenaca kakav je Land Rover Defender tiče, kod njih su prenosni odnosi u menjaču prilagođeni terenskoj vožnji, tako da se lamela daleko manje napreže, ali zato po asfaltu uglavnom idu kao traktor. Drugo, VEOMA je bitno da li terenac ima redukciju ili ne, jer terenac sa redukcijom ti praktično možeš da voziš u prvoj brzini bez korišćenja kvačila. Možeš čak i dok je pogon redukovan da ga pališ bez kvačila, a da se motor ne ugasi. Dakle, redukcija neverovatno rasterećuje lamelu i usudio bih se reći kod terenaca sa manuelnim menjačem čak i više znači nego kod automatika.

Pajero je odličan terenac. Robustan i pouzdan, sposoban za bilo šta. A po pitanju Nive, to je neverovatan auto za svoju cenu. Ne nudi ti ni komfor, ni luksuz, ni neku ekstra pouzdanost, ali jednostavno završava posao. Prolazi manje više gde prolaze i najbolji.
brod
Freebiker
Posts: 25
Joined: 03 Jun 2008, 23:36

Re: Jeep Club Srbija - promocija

Post by brod »

"Doduše, moram da skrenem pažnju na mane aktuelnog Cherokee-ja: učinjen je veliki kompromis u cilju udobnije i sigurnije vožnje po asfaltu, nauštrb terena. Prvo, nezavisno prednje ogibljenje ga čini manje pogodnim za teren. Drugo, čak bitnije, mislim da mu je nedopustivo oboren klirens. ....."

Ovo sam hteo da pročitam, logično je da su napravljeni neki kompromisi kako bi se uhvatila tržišna utakmica. PItanje???
Da li je Gošin Jeep, tehnički bolji od ovog novog, ne uzevši u obzir godine i pređenu kilometražu.
Post Reply