
Tu će, naravno, biti prostora i za ostale outdoor aktivnosti (ili kako se često kaže, "ekstremne sportove"), s tim što u svemu tome, naravno, moram da vodim računa i o tome da je osnovni motiv menadžmenta kompanije da taj časopis pravi profit, dakle mogu do mile volje da pišem i o MTB-u i Freebikingu u svakom broju, pod uslovom da uspem da dovučem Capriolo, Planet Bike, Intersport i ostale potencijalne sponzore da takve rubrike podrže.
Ne treba gubiti iz vida da je Auto Bild prvenstveno AUTOMOBILSKI časopis, ali verujem da se u njegovom iskoraku ka lifestyle orijentaciji može napraviti izvanredna sinergija svih ovih aktivnosti na jedan na našim prostorima unikatan način, za šta imam (barem za sada) punu podršku menadžmenta. Sa nekom listom proklamovanih ciljeva bih mogao da odužim, ali ono što bih najviše voleo da postignem na duge staze jeste da dam ključni doprinos promeni odnosa korisnika prema terenskim vozilima u Srbiji, kao i promeni imidža dotičnih kod šire populacije. Stvaranje jedne svesti o tome čemu ona zaista služe i čemu treba da služe. Možda je previše idealistički, ali verujem da je tako nešto neophodno.