
Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram ekipu!
Moderator: Moderatori
Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
P.s ovaj put sto je ucrtan, ne kaci auto put? Koliko znam njihov autoput ide od Milana, pa do Napolija, ali..k'o pita ne skita 

Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Pozdrav , potoje paralelni putevi ( ss i sp ) koji su i bliži moru samo bih morao više kontrolnih tačaka da stavim tako da nemaš problema,moraš da računaš i jedan dan u Rimu,a tu ti je najbolje da pokupiš prospekt kao mi u Vatikanu od onih otvorenih turističkih autobusa što voze strance jer na njemu je ucrtana karta Rima i sve značajno (mi je našli na klupi u Vatikanu bio prvi kad smo ušli ujutro u Rim) i posle po karti sekli Rim i kroz pešačku zonu i kroz kontra smerove (Italijani poštuju bajkere) i sve glavno obišli (bez ulazaka) za 7-8 sati
pozdrav i neka se pedale okreću

pozdrav i neka se pedale okreću
Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Evo ovako drugari. Detaljno sam pregledao mape i odlucio kojim putem ce se ici. Na slici je obelezen put (zelena linija - prelazimo biciklom, crvena - prelazimo brodom i autobusom ili vozom).



Dakle, biciklom prolazimo, sudeci prema mapama, oko 1900 km, mada smatram da ce na kraju to ispasti oko 2100 km. Brodom preko mora, a busom ili vozom od Ljubljane do Beograda, oko 540 km. Ova putesestvija ce trajati najmanje 17 dana, a najvise 21-22, kako se dogovorimo. U toku dana imacemo 8 h za san, a oko 5 h za voznju(trudicemo se da prosek voznje bude oko 20 km/h). 13 sati nam ostaje za ostale aktivnosti - obroci, higijena, razgledanje i t.d. Ustajemo u zoru da bi iskoristili jutro za voznju, jer ce avgust najverovatnije biti paklen. Ako bude hladnjikavo necemo morati da se toliiko pridrzavamo tog pravila. Koliko love nam je potrebno? Pa..Rajko je rekao da je trajekt 62 e, a autobus od Ljubljane do Beograda je oko 35 e. Dnevno nam je potrebno oko 8 e za hranu i pice (jos jedan Rajcetov savet). Znaci, oko 250 evra mora imati svako. Racunajte na dodatne troskove za neke suvenire i slicno i naravno, svako mora imati odredjenu svotu novca u rezervi u slucaju da ne daj Boze zatreba. Oko drugog avgusta se krece u ovu avanturu i trajace, kao sto sam malopre rekao, od 17 do 22 dana. Ja sam vec krenuo sa zestokim pripremama
. Eto tako. Mislim da ovde ima dovoljno informacija, pa ako je neko zainteresovan, neka se javi, pa cemo da detaljisemo van foruma. Ima tu jos dosta toga, ipak..ovo je jako ozbiljan put.



Dakle, biciklom prolazimo, sudeci prema mapama, oko 1900 km, mada smatram da ce na kraju to ispasti oko 2100 km. Brodom preko mora, a busom ili vozom od Ljubljane do Beograda, oko 540 km. Ova putesestvija ce trajati najmanje 17 dana, a najvise 21-22, kako se dogovorimo. U toku dana imacemo 8 h za san, a oko 5 h za voznju(trudicemo se da prosek voznje bude oko 20 km/h). 13 sati nam ostaje za ostale aktivnosti - obroci, higijena, razgledanje i t.d. Ustajemo u zoru da bi iskoristili jutro za voznju, jer ce avgust najverovatnije biti paklen. Ako bude hladnjikavo necemo morati da se toliiko pridrzavamo tog pravila. Koliko love nam je potrebno? Pa..Rajko je rekao da je trajekt 62 e, a autobus od Ljubljane do Beograda je oko 35 e. Dnevno nam je potrebno oko 8 e za hranu i pice (jos jedan Rajcetov savet). Znaci, oko 250 evra mora imati svako. Racunajte na dodatne troskove za neke suvenire i slicno i naravno, svako mora imati odredjenu svotu novca u rezervi u slucaju da ne daj Boze zatreba. Oko drugog avgusta se krece u ovu avanturu i trajace, kao sto sam malopre rekao, od 17 do 22 dana. Ja sam vec krenuo sa zestokim pripremama

Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
P.s ako se nesto ne vidi dobro: Beograd - Valjevo - Prijepolje - Podgorica - Bar ------- Bari - Napoli - Rim - Bolonja - Firenca - Venecija - Trst - Ljubljana --------- Beograd. Ako buduci clanovi ekipe nisu iz Bg-a lako cemo napraviti neke izmene ili sta je vec potrebno. 

Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Pozdrav , neznam zašto si izbacio Livorno i Pizu , šteta je ne videti ih a iz Groseta se nastavlja put i to je nekih 50tak km više,mada to je tvoj put ali kad si već tu....
pozdrav i neka se pedale okreću
pozdrav i neka se pedale okreću
Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Znam, ali..50 km je 50 km. U svakom slucaju, ako bude bilo vremena produzicemo put ako budemo hteli. Kazem, izmene nisu problem, vazno je da ekipi to odgovara.
Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Rajce, poslusao sam tvoj savet i u ovu putesestviju sam ukljucio i Livorno i Pizu, jer ipak je nedopustivo da zbog 50ak km ne obidjemo i te cuvene gradove. Tako da sve ostaje isto - maximum 22 dana, oko 2000 km biciklom, a ostalo brodom i autobusom ili vozom, dnevno po 100km voznje u proseku, bez 250 evra se ne polazi, voznja u jutarnjim casovima(zbog vrucine) sa ciljem da bude 20 km/h prosecna brzina, spavanje u satorima(8h sna)..Evo novog plana:



Opet je zelenom linijom oznacen deo puta koji prelazimo biciklom, a crvenom linijom deo puta koji prelazimo brodom i busom.



Opet je zelenom linijom oznacen deo puta koji prelazimo biciklom, a crvenom linijom deo puta koji prelazimo brodom i busom.
Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
E drugar, ruta ti je super ! Ja sam iz Bosne ali bih vam se prikljucio u Zagrebu. Prosle godine sam vozio od Frankfurta do Amsterdama i dalje na Atlantik. Italija je mediteranska zemlja sto naravno znaci visoke temperature. Po iskustvu znam da je najbolje vrijeme za ovakve ture proljece ili rana jesen npr. april - maj ili septembar - oktobar. Jos jedna bitna stvar je ta da je ekipa brza koliko i njen najslabiji clan. Italija je prilicno brdovita i tu uhvatiti prosjek 20 na cas i to jos izvesti za 5 h ce biti poprilicno tesko. Pazi sad ! Lako je tako voziti bez opterecenja i na poznatom terenu ali kada si na nepoznatom i pod punim teretom to je veliki problem. Znas ono kreni stani, cekaj malo gdje sada i tako. Obavezno malo garmin ili mape slazu a o kvarovima ili eventualnim povredama clanova da i negovorim. Samo da ti napomenem da sam ja za 10 dana svog putovanja potrosio 1000 evra prema tome ona cifra od 250-300 evra mi se cini malo neobjektivna. Nemoj da shvatis ovo kao krituku nego kao poziv da se sve isplanira do u detalje koliko je god to moguce. Zamisao ti je odlicna ali gledaj ovako. Pretpostavljam da ti negdje radis i da isto tesko dobijas godisnji kao mi, mislim velika vecina. Moja pitanja tebi su da li je doslo do neke korekcije oko vremena i prelaska odredjenih dionica i naravno pitanje tipa gdje mislite da spavate i tusirate se. Ja sam sve to radio preko gps-a i neta. Manji moteli, hosteli i tako dalje a obroci po restorancicima i hostelima,. Eto brate toliko...Nemoj molim te da ovo shvatis kako neku kritiku, nedaj boze, ideja tije super, samo je malo elasticna i optimisticna kao isve ideje u svom zacetku...Veliki pozdrav from Prijedor...
Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Volim nemoguce misije, narocito kad ih ucinim mogucim
. Vidi ovako, deo puta obelezen crvenom bojom ne prelazimo biciklom nego vozom, brodom ili autobusom. I krecemo iz Beograda, idemo ka Italiji i nazad preko Slovenije, tako da ako si raspolozen za ovu akciju onda dodji do Beograda, pa da krenemo zajedno od starta kad vec nisi tako daleko. Saveti su ti dobro, svestan sam svega toga, ali iz mog iskustva mislim da se to moze izvesti osim u slucaju da ne daj Boze dodje do neke ozbiljne povrede, to nije do mene. Sto se tice novca takodje mislim da ce moci da se prodje solidno sa nekih 350 evra, jer spavamo u satorima, ne jedemo u restoranima i slicno, a sto se tice kupanja..e to je interesantna deo
. Ja sam uvek jurio neke reke i jezera i sto se mene tice, to je ok, ali ne znam kako to zvuci ostatku ekpie
. Inace, nisam zaposlen, ali voleo bih da jesam, jer moj fakultet oduzima mnogo vise vremena nego vecina poslova
. Trebalo bi 3.avgusta da krenemo, ali za nedelju dana cu tacno znati da li ostaje taj datum ili ce biti pomeranja, jer moram da sredim jos jednu obavezu u roku od nedelju dana od cega mi zavisi ovaj put. Iako nekima ova pustolovina izgleda kao da je teska, cak i neizvodljiva, bice ovo putesestvija i po, samo da u ukipi ne budu metiljavi ljudi 





Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Malo je bezveze da ulaziš u autobus u Zagrebu, pa da se voziš do Beograda i tu završiš turugoldenboy wrote: Ja sam iz Bosne ali bih vam se prikljucio u Zagrebu.

Ja se nadam da možda uletim u priču, ako se snađem za pare...
- LongDistance
- Posts: 211
- Joined: 09 Jul 2011, 20:35
- Location: Krusevac
Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
E Mare super ti je ruta. I ja isto planiram neku duzu voznju i okupljam ekipu. Sto se tice tvoje ideje 100% sam zainteresovan za tako nesto i voleo bih da ti se prikljucim, ali ima tu jedna ili vise jeba...
a) Brzina. Nisam siguran da mogu toliko agresivno da vozim. Moja prosecna brzina kojom vozim je oko 15km/h jer vozim da bih uzivao i razgledao okolinu a ne da se trkam ili kao da bezim od nekoga...
b) Duzina. Sto se duzine tice trenutno sam stigao do toga da mogu da vozim u kontinuitetu oko 70km (par pauza od po 2 3 minuta tek koliko da popijem po neko gutljajche soka) i to u ranim jutarnjim casovima.
c) Kinta. Kao sto rece ovaj ortak bosanac... nisam siguran da bi mogao da prodjes sa oko 300e. Da je samo 300e pa i ajde, ali 1000e vec bi mi bila znacajna investicija...
Ne bih zeleo da ti ja budem ta najslabija karika, ali u svakom slucaju zelim ti da nadjes par super ortaka i da odradite to i da postavite sto vise fotki a ako je moguce i neki youtube klip
a) Brzina. Nisam siguran da mogu toliko agresivno da vozim. Moja prosecna brzina kojom vozim je oko 15km/h jer vozim da bih uzivao i razgledao okolinu a ne da se trkam ili kao da bezim od nekoga...
b) Duzina. Sto se duzine tice trenutno sam stigao do toga da mogu da vozim u kontinuitetu oko 70km (par pauza od po 2 3 minuta tek koliko da popijem po neko gutljajche soka) i to u ranim jutarnjim casovima.
c) Kinta. Kao sto rece ovaj ortak bosanac... nisam siguran da bi mogao da prodjes sa oko 300e. Da je samo 300e pa i ajde, ali 1000e vec bi mi bila znacajna investicija...
Ne bih zeleo da ti ja budem ta najslabija karika, ali u svakom slucaju zelim ti da nadjes par super ortaka i da odradite to i da postavite sto vise fotki a ako je moguce i neki youtube klip

Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Milsim da se na takav put ne kreće sa nekim koga dobro ne poznaješ (pre svega u smislu kondicije i naravi), pogotovo ako od njega očekuješ prosečnu brzinu 20 km/h po brdovitom terenu i tako 5 sati dnevno, 20 dana...
Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Dobro je što si do Požege planirao da izbegneš Ibarsku, ali nije dobro što si odlučio da u nastavku do Bara koristiš trasu na kojoj možeš samo da pogineš. Toplo bih ti preporučio da od Prijepolja ideš na Jabuku pa preko Pljevalja, Đurđevića Tare, Žabljaka i Šavnika na Nikšić. Ili možda drugim krakom, da posle mosta na Đurđevića Tari skreneš levo prema Mojkovcu, pa od Kolašina da hvataš put preko Mateševa umesto onog kroz kanjon Morače. Imaš i moguću istočniju alternativu - od Požege produži za Ivanjicu, iz Ivanjice se popni na Goliju (Pešter), odatle spusti za Tutin, pa na Rožaje, Berane, Andrijevicu, Mateševo i dalje kuda sam sugerisao (izlaziš na magistralu par km pred Podgoricom).
Kada putuješ na biciklu, pronalaženje manje prometnih, dovoljno širokih i u načelu bezbednijih puteva je pitanje opstanka - NIKAD se ne ide glavnim putnim pravcima za motorizovani saobraćaj.
Kada putuješ na biciklu, pronalaženje manje prometnih, dovoljno širokih i u načelu bezbednijih puteva je pitanje opstanka - NIKAD se ne ide glavnim putnim pravcima za motorizovani saobraćaj.
Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Blualek, koliko su ti alternativni putevi duzi i tezi? Potpuno si u pravu, ali moram da idem sto kracim putem, jer nemam dovoljno vremena. A inace, Ibarsku mrzim, sa svakim prolaskom kamiona oprastam se od blize i dalje rodbine
Long, vidi, voleo bih da ti nekako izadjem u susret, ali brzina ne sme da pada ispod 20 h u proseku da bi mogli da stignemo sve na vreme. Ja sam poceo pre dve nedelje sa intenzivnim treninzima, ali su me neki ispiti ovih dana poremetili, pa propustam treninge, znaci ni ja necu biti u vrhunskoj formi, ali ima jos vremena. Ok su pauze, narocito ako je dan vruc, nije problem da odmorimo malo, da uz neki 'zid' guramo bicikl, sve je to ok, ali moras biti u dovoljnoj formi da kada posla vise km i velikog napora odmorimo ti budes spreman na dalje isrpljivanje. Opremu koju nosimo ne sme da bude mnogo teska. Nema mnogo odece i raznih gluposti, sve u cilju brze voznje. Razgledanje prirode..podrazumeva se, to cini ove avanture tako lepim, ali za mene je ovo jedna igra u kojoj je primarni cilj ostvarivanje plana. Najcesce se zavrsava osvajanjem planinskog vrha, ali ovaj put nisam smislio tako nesto, zbog cega mi je veoma krivo. Sto se tice para, i dalje sam ubedjen da je 300 evra dovoljno za predvidjene stvari. Ako si za, a ne mozes da podneses tempo, mozes se odluciti na samo jedan deo ove rute. Pedja, slazem se i sa tobom, ali trenutno nemam ekipu za ovako nesto, ipak se na ovakav korak ne odlucuje svako. Srki, ti javi, znam da je para uvek problem, ali valjda i te prepreke cine zivot tako interesantnim 


Re: Preko 2000 km, 5 zemalja, na dva tocka... - formiram eki
Nisu mnogo duži, teži su utoliko što ima više brda, ali su zapravo lakši kad uzmeš u obzir opuštenost i zadovoljstvo u pedaliranju njima.Mare wrote:Blualek, koliko su ti alternativni putevi duzi i tezi?
Potpuno si u pravu, ali moram da idem sto kracim putem, jer nemam dovoljno vremena.
Onda si napravio loš plan. Plan treba prilagoditi raspoloživom vremenu i svojim mogućnostima. Silovanje sebe ne vodi nikuda. Valjda ideš na put da uživaš, da nešto doživiš, a ne da se mučiš i da stavljaš glavu u torbu?
Kao što rekoh, loša logika. Treba prilagoditi trasu raspoloživom vremenu, ili sopstvenim mogućnostima. Prilagađavanje sebe je mnooogo teška rabota.Vidi, voleo bih da ti nekako izadjem u susret, ali brzina ne sme da pada ispod 20 h u proseku da bi mogli da stignemo sve na vreme.
Što budeš stariji, to ćeš više treninga propuštati, jer ćeš imati sve manje vremena. I večito ćeš biti nezadovoljan, ako ne promeniš ugao gledanja.Ja sam poceo pre dve nedelje sa intenzivnim treninzima, ali su me neki ispiti ovih dana poremetili, pa propustam treninge, znaci ni ja necu biti u vrhunskoj formi, ali ima jos vremena.
Vožnja na +35-40 može da bude i opasna po zdravlje, iz više aspekata. Kada čovek svesno koristi termin "iscrpljivanje", to samo govori da se tu radi o ozbiljnom slučaju mazohizma. A teranje točka je hedonistička aktivnost. Barem za mene. Na 30+ bicikl je parkiran. Ili se pedalira do 10 pre podne i posle 5 posle podne.Ok su pauze, narocito ako je dan vruc, nije problem da odmorimo malo, da uz neki 'zid' guramo bicikl, sve je to ok, ali moras biti u dovoljnoj formi da kada posla vise km i velikog napora odmorimo ti budes spreman na dalje isrpljivanje.
Bolje izračunaj nego da budeš ubeđen. I slušaj ljude koji su to već radili. Kada su pare u pitanju, sigurnosna margina mora da postoji. Znači, ako procenjuješ da ti je za nešto potrebno 300 evra, moraš da imaš u šteku (u džepu, na kartici, kako god) 500, za svaki slučaj.Sto se tice para, i dalje sam ubedjen da je 300 evra dovoljno za predvidjene stvari.