moram da vam se požalim i da vas upozorim na način poslovanja firme pomenute u naslovu. Malo je duži tekst, ali ako planirate da kupujete preko njihovog sajta ipak pročitajte.
Već mesec dana i više se spremam polako za put na more biciklom. Sve je išlo nekim opuštenim tokom i mnoge stvari su odavno bile spremne kako ne bi žurio pred sam polazak.
U tom smislu sam pre dve-tri nedelje naručio dva paktregera i jedan brzinomer preko sajta totalbike.rs. Na sajtu piše da će ukoliko robe nemaju, kontaktirati naručioca da dogovore šta raditi u tom slučaju.
Nekoliko dana nakon narudžbine, meni stiže jedan paktreger... rekoh ok, nemaju na lageru, možda će me kontaktirati za ostalo.
Pošto sam bio u neverovatnoj gužvi tih dana, samo sam pogledao da li je to taj paktreger koji sam hteo i ostavio sam ga na stranu da ga montiram za vikend.
Dan kasnije mi stiže mail iz totalbike-a u kome pitaju da li sam naručio neke točkove, nisu ih imali, a sada ih imaju pa da mi pošalju!!! Brže bolje odgovorih da nisam i zamolio sam ih da ih ne šalju ni slučajno, a usput pitah za ostale delove koje sam naručio. Odgovora nije bilo!
Dođe vikend, krenem da montiram paktreger, kad odjednom, nešto ne valja, ne kontam šta da radim sa jednim delom, kako se montira.
Zagledam pažljivije i imam šta da vidim:
Šraf polomljen i deo ostao u rupi... ne može se izvući, vidi se i trag koji je ostavila šajbna.
Pogledam još malo pažljivije i vidim:
Mali tragovi na paktregeru od montiranja. Pogledavši po šrafovima, našao sam i taj polomljen šraf, vidi se na gornjoj slici.
Očigledno je bilo da je ovo neko već montirao i zeznuo stvar i sada pokušava da mi svesno podvali oštećenu robu.
Hajde da je bio samo šraf polomljen a rupa slobodna pa ne bi bio nikakav problem, šraf se nađe.
Ali šta da radim sa ovim delom koji je neupotrebljiv i zbog toga ne mogu da montiram paktreger!!??
Sad, znam ja da može da se slomljeni šraf buši tankom burgijom, ali tu imam čelični šraf i deo od aluminijuma i to sve sitno... rizično je, a i zašto bi ja to morao da radim kada sam naručio NOV paktreger?
Lepo ja napišem njima mail u kome izrazim svoje nezadovoljstvo, ali i spremnost da sačekam da se situacija ispravi. Tj. da mi zamene ovaj paktreger ili da mi vrate novac, a ja neću taj peh nikome pominjati, u suprotnom... pa evo šta u suprotnom... pišem ovde o tome, a pisaću i na drugim mestima!
Oni se jave u roku od pola sata i izvinjavaju se, kažu da će mi poslati dva paktregera o njihovom trošku za transport (to sam ja zahtevao), ali brzinomer nemaju koji želim. Nebitno, paktregeri su mi esencijalna potreba za putovanje a ne brzinomer, a to im i napomenem, kao i da mi je već jako hitno.
Čekam nedelju dana i nema pošiljke, nema nikoga da se javi... opet pošaljem mail i oni kao 'pa evo upravo smo pogledali i nemamo na lageru'... dakle, da nisam poslao taj novi mail, oni ne bi ni pogledali, divno!
Ja im predložim da pogledaju po maloprodajama i da mi iz njih pošalju. Ubrzo mi odgovaraju da su našli i da mi šalju dva paktregera, i da oni plaćaju poštarinu. Ja ih pitam kako da im vratim ovaj oštećeni paktreger, a oni kažu da im se ne isplati da plaćaju poštarinu i da će ga pisati kao rashod, a ja da ga zadržim za delove. Jako ljubazno od njih, i ja se iskreno zahvaljujem na tom gestu.
Za par dana stiže pošiljka, ja sam srećan, konačno ću spremiti bicikle, kad ono stiže samo jedan paktreger i naravno, ja plaćam poštarinu!?

Šta ću, uzmem ja to, platim, treba mi, već je frka sa vremenom, ali imam samo jedan ispravan paktreger, a platio sam dva. I odlučim da ostvarim svoju pretnju njima... da svim biciklistima ukažem na to kako oni tretiraju kupce, kao budale i glupe!
Pazite se kada naručujete sa TotalBike.rs drugovi, neozbiljna i nesigurna je to firma!!
P.S. @admin i moderatori
Nadam se da ovakav post nije u suprotnosti sa pravilima foruma, a verujem da je od koristi kako se ne bi još neko opekao kao ja. Ukoliko post nije po pravilima, ja ću ga izmeniti, samo mi recite šta to nije u redu.