ABS je od pomoći, ali ne i neophodan, i hidraulika je pristojna ako ne želiš da bilduješ (a posle Fiata 850 bar meni sve izgleda kao da ima hidrauliku).
Na klizavom putu se ne skreće naglo, nego se vozi kako treba.
To što neko ne ume da vozi ili vozi kao kreten mu ne treba olakšavati fensi pomagalima, nego ga treba preusmeriti na javni prevoz ili mesto suvozača.
Letos se vraćamo iz Kalne, put do Knjaževca, onako, ima krivina al' ništa opasno. Ispred mene neki reptil u novom BMWu, ide 20 kroz krivinu, a onda na prvi znak pravca raspali 80-100. Taman se obradujem i pustim džipa na njegovih standardnih 50-60 po takvom putu, i u prvoj krivini ulazim BMWu u dupe, pošto je lik otprilike izašao da ga progura.
Njemu ne treba ESP, nego autobus.
Ne mora niko da glumi reli vozača, gazi po dve pedale odjednom i nišani koliko da proklizne repom pre nego što namota kontru, ali bi svako mogao da nauči da se koči pre krivine, a kroz krivinu dodaje gas. Još imam da vidim auto koji ne može na taj način da elegantno prođe krivinu pri putničkim brzinama.
I, kao finale, kad nešto od te fensi elektronike otkaže, šta onda?
A i ovaj cikloABS je svrsishodan do bola - mozak umesto vozača, nesposobnog da koči s obe ruke / rukom i nogom odjednom
