
xtr ili xt ili bilo shta kvalitetnije
Moderator: Moderatori
xtr ili xt ili bilo shta kvalitetnije
pozdrav ljudi drago mi je shto nas ima
kazite vi meni gde se mogu uzeti kvalitetne sajle za menjace i kocnice zajedni sa buzirima

zaboravih
dobar saJt http://www.jensonusa.com/
xtr ili xt...
Ukoliko se ja pitam, princip sta ce ti skupo kad i jeftino radi nije nikada doneo dobro, pa ni u biciklizmu.
xtr buziri su teflonizirani i specijalno napravljeni da bi otpor bio sto manji pri povlacenju sajli.
Isto vazi i za same sajle. Bilo ih je u PLANET BIKE-u, pogledaj i kod CAPRIOLA ili u TERRANO TEAM-u.
xtr buziri su teflonizirani i specijalno napravljeni da bi otpor bio sto manji pri povlacenju sajli.
Isto vazi i za same sajle. Bilo ih je u PLANET BIKE-u, pogledaj i kod CAPRIOLA ili u TERRANO TEAM-u.

MTB-VRH brate!!!
ne znam zasto bi iko hteo da kupi xtr sajle i buzire osim mozda ako ima viska para. vodjen ekonomskom logikom i licnim iskustvom tvrdim da te jeftine sajle&buziri mogu da izdrze godinu dana i da je to mnogo isplativije nego kesirati za neki fensi precenjeni xtr. realno xtr jeste bolji ali ne toliko da se isplati kupiti ga. nisam ni ja za jeftina resenja nego za dovoljno dobra a to je subjektivno jelda...
spasi nas boze samozvanih mesija i proroka...
sajlice...
A zasto bi onda ljudi kupovali mercedese, bmw-e, volvo-e... kad 4 tocka ima i fica,jugo,lada...
Mislim da je ovim sve receno, verovatno da je to toliko dobro kad je jeftino profi takmicari ne bi ni vozili najjace grupe proizvoda...
Ja licno imam xtr sajle i buzire jagwire - najjaci model na jednom i jagwire sajle i buzire na drugom.
Ima doduse i nesto jeftinijih tefloniziranih sajli koje zaista dobro rade, takodke jagwire.
Mislim da je ovim sve receno, verovatno da je to toliko dobro kad je jeftino profi takmicari ne bi ni vozili najjace grupe proizvoda...
Ja licno imam xtr sajle i buzire jagwire - najjaci model na jednom i jagwire sajle i buzire na drugom.
Ima doduse i nesto jeftinijih tefloniziranih sajli koje zaista dobro rade, takodke jagwire.

MTB-VRH brate!!!
xtr ili xt
Stvar namene celog bicikla, jer ako je covek totalni rekreativac i vozi tu i tamo - xt ili xtr je bacanje para.
Ali ukoliko seda na svog dvotockasa stalno, a pri tom voli i xc country i jos i da se takmici...e to je vec druga prica.
Na trci nista ne sme da zataji, a u tome i buziri igraju ulogu...
Svako treba sebe da nadje u necemu ili bolje receno u grupaciji delova koji bas njemu i njegovom stilu voznje i prilice.
Ali ukoliko seda na svog dvotockasa stalno, a pri tom voli i xc country i jos i da se takmici...e to je vec druga prica.
Na trci nista ne sme da zataji, a u tome i buziri igraju ulogu...
Svako treba sebe da nadje u necemu ili bolje receno u grupaciji delova koji bas njemu i njegovom stilu voznje i prilice.

MTB-VRH brate!!!
Upravo zbog ovoga se slažem sa Mišom da treba uložiti malo više, jer čak ni XTR bužiri nisu skupi (nešto oko 1800din ceo set), pogotovo ako se uzme u obzir da će to da traje i traje.pedja wrote:Sve je to stvar namene. Treba bas mnogo habanja da se buzir potrosi, a vecini ljudi jedan te isti i to jeftin, noname, traje duze nego bicikla.
Ja jednostavno gledam na udobnost u vožnji, i mene izluđuje kada osetim nepotreban otpor pri kočenju, i planiram u skorije vreme da zamenim bužire.
Ja se ipak za razliku od Miše ne vodim prvenstveno performansama koliko udobnošću, a takve male stvari znače.