Te informacije se ticu ugradnje motora sa unutrasnjim sagorevanjem na biciklu.
Posto volim da se mnogo vozim,sa bajsom predjem 50km dnevno po gradu,hteo sam da ugradim neko motorce od 50cc ili jace.
Sve se svelo na neki normalan budzet od 600eura ako ja sve napravim.
Sve sam gledao i lutao po internetu i nasao lezeci bicikl.
To sam video prvi put u Vranju 2010 godine,kako dva lika veslaju uzbrdo.
Ima vise vrsta tih bajkova,mene interesuju samostojeci,ima sa dva tocka napred ili dva tocka nazad.
Neznam sta je bolje i upravljivije,jer kada to probam i odvozim nekih 500km,planiram da pravim serijsku proizvodnju.
Sediste planiram da napravim od kevlara,ili kombinacija kevlar-karbon u RTM postupku,sa memoriskom penom i koznim sedistem.
Recumbent me interesuje sa full-suspenzijom,a tockovi dovoljno siroki,koji mogu da trpe brzine preko 150km/h.
To mi je bitno jer sa biciklom,na koju sam hteo da stavim motorce,razvijao bih oko 50km/h,to je tomos automatik ili neki skuter.
Stvar ovde postaje vrlo ozbiljnija,te planiram postaviti 250cc-600cc kubika motor,cak i sa vodenim hladjenjem.
Prica se ne zavrsava tek tako,jer rekumbent hocu da vozim kao biciklu,i da se vozim na corbu,na velikim uzbrdicama.
Nemam podatak,koliku snagu daju alternatori motocikala,kako ih zovu magneti sa anker plocama,ako sam dobro razumeo,meni treba neka snaga od priblizno 100w pri 12v DC nestabilisanog napona.
E sad zasto je to bitno u celoj prici.
Odavno vec razvijam HHO sistem za sus male motore,koji to gorivo koriste u potpunosti,znaci sa 1L destilovane vode i motorom od 100cc predjem oko 1000km.
Od svega toga to mi je najveci cilj,a rekumbent polozaj mi omogucava potpuno udobnu voznju i testiranje u veoma teskim uslovima,da vidim do koje granice mogu da eksploatisem ovo prevozno sredstvo.
Alternator je bitan,da daje potrebnu snagu HHO suvim celijama,za potrebnu elektrolizu.
Sve znam da pola teme rekumbenta sus,nema veze sa biciklizmom,ali ja nemam ni jedan podatak kako da profi donekle izradim tu vrstu bicikla.
Ram pravicu od aluminijuma sa legurom magnezijuma,ili celik ali tezina bice problematican faktor jer da li se moze voziti pedalama,ili samo motorom sa unutrasnjim sagorevanjem,jer tada to vise nije bicikl.
Postoji ram od titanijuma,ali to kosta 2000eura.
Inace ja se bavim izradom FIA automoto sport kavezima-rollbarovi,TIG zavarivac legura,MAG co2 zavarivac,odnosno volim te specijalne extremne sportove,te imam nadu kako sam naveo da otvorim proizvodnju,i tako se prilagodjavam nabavki alata i masina toj grani delatnosti,da kazemo da sam univerzalni serviser mehanike.
Bajs kojeg sam pazario

Trebam ovako nesto napraviti od ovog bajsa uskoro

To je moj cilj
