My new project

Ponovili ste se i zelite svima da se pohvalite? Učinite to ovde.

Moderator: Moderatori

Post Reply
MajstorKvaris
Posts: 10
Joined: 26 Mar 2015, 17:18

My new project

Post by MajstorKvaris »

Me, 07 Apr 2015: "Neko vreme ću sigurno provesti u "apsolviranju" svega navedenog... Kada sve budem propisno "svario", javiću se sa gotovim planom..."

The boys are back in town! Hi to everyone! Here is my baby:

A front wheel drive, all wheel steer, full suspension leaning delta trike. Construction: plywood body over space-frame steel chassis. Steering: pilot stick. Configuration: 1x 28" (drive) + 2x 20"

Koncepcija: Dugoprugaš za međumesni saobraćaj. Predviđen je za ture cca 20 km na eks, puta tamo i nazad za jedan dan. Zbog toga su konfor i bezbednost na prvom mestu. Aerodinamika je sledeća, a brzi start je poslednji. Bezbednost: Čelične cevi okružuju vozača, na njih je sve prikačeno i nose svo opterećenje u vožnji. Ima pojas i oslonce za rame protiv izletanja pri sudaru i dvostruki roll bar. Imaće kompletno LED osvetljenje i signalizaciju. Konfor: tapacirano sedište i nasloni za ruke, kompletna karoserija i poklopac kabine za sve vremenske ulove, centralno grejanje (podesivo: što ti je više zima, brže vrtiš pedale :lol: ), mogućnost poluotvorene ili potpuno skinute prednje kabine pri vrućini, podesiva ergonomija (sic sedišta se podiže i spušta, dok je naslon fiksni, sklop pedale+cela prednja viljuška sa amortizerom klize oko 30 cm napred-nazad, za dužinu nogu).
Attachments
Star Wars fighter cocpit wiew? No, its just my new trike. (he, he)
Star Wars fighter cocpit wiew? No, its just my new trike. (he, he)
Proba novog odela kod krojača
Proba novog odela kod krojača
A front wheel drive, all wheel steer, full suspension leaning delta trike. Construction: plywood body over space-frame steel chassis. Steering: pilot stick
A front wheel drive, all wheel steer, full suspension leaning delta trike. Construction: plywood body over space-frame steel chassis. Steering: pilot stick
MajstorKvaris
Posts: 10
Joined: 26 Mar 2015, 17:18

Re: My new project

Post by MajstorKvaris »

Evo da malo "apgrejdujemo" situaciju, da Vas upoznam sa dešavanjima na ovoj strani sveta. Radovi u toku, man at work, pa kada bude još novosti, javiću se opet. :)
Izgled pre rastavljanja za farbanje
Izgled pre rastavljanja za farbanje
Ne, ne - crveno dugme NIJE za lansiranje raketa, a druga dva prekidača NISU za hiper pogon i izbor uključenja prednjeg/zadnjeg energetskog štita! To vam se samo čini! Zvanično objašnjenje fotografije: na palici su prekidači sirene, kratkog/dugog svetla i žmigavca! ;-)
Ne, ne - crveno dugme NIJE za lansiranje raketa, a druga dva prekidača NISU za hiper pogon i izbor uključenja prednjeg/zadnjeg energetskog štita! To vam se samo čini! Zvanično objašnjenje fotografije: na palici su prekidači sirene, kratkog/dugog svetla i žmigavca! ;-)
Sreća pa znam napamet kuda idu sve žice... ovaj, uglavnom! :-D
Sreća pa znam napamet kuda idu sve žice... ovaj, uglavnom! :-D
MajstorKvaris
Posts: 10
Joined: 26 Mar 2015, 17:18

Re: My new project

Post by MajstorKvaris »

Ne verujem u to da neko zna da radi sve čega se prvi put lati u životu. Verujem u to, da nam Gospod, kroz vođstvo Duha Svetog, daje znanje ili sposobnost koji su nam u tom trenutku najpotrebniji - pod uslovom da i proces, a i krajnji rezultat stavimo u Njegove ruke.
Zapamtite to i u današnjem trenutku - šta god sa ljubavlju i verom tražimo, daće nam se. I vozilo pred vama je čudo na svoj način. I da, Bog je najbolji inženjer - pa on je smislio prirodne zakone. :) Zato možemo bukvalno u SVEMU da mu se obratimo.

Ja sam više puta stao i tražio vođenje, jer sam nailazio na tehničke probleme koje nisam znao sam da rešim. Mehanizam upravljanja i još puno drugih detalja su vrlo složeni i na ovaj način rešeni ne postoje nigde drugde u branši. Samo vozne karakteristike sam testirao na metalnom kosturu (slika iz prvog posta) 5,5 meseci. Posle kruga po okolnim uličicama sekao sam, vario, novi krug, pa opet seci, vari i tako, činilo se nikad neće biti ništa od njega. Ali evo ga.

Prešaom sam skoro 300 km u njemu, uglavnom ture po 10 - 14 km. Rekord brzine je 34 km/h (na idealno glatkom putu), krstareća 15 - 18 km/h, a ekonomična (ni ne osetiš da motaš, možeš do sutra) 12 - 13 km/h. Znam šta bih drugačije, znam šta bih bolje, ne može bilo ko da sedne pa da ga tera jer ima svoje zamke i trikove, svoju "ćud", ali sveukupan doživljaj je fantastičan.

Želim i Vama puno uspeha u projektima o kojima maštate - samo napred! :D
Attachments
55 small.jpg
52a small.jpg
51 small.jpg
MajstorKvaris
Posts: 10
Joined: 26 Mar 2015, 17:18

Re: My new project

Post by MajstorKvaris »

Još par fotki o gotovom vozilu.
Attachments
57 small.jpg
48small.jpg
54 small.jpg
Post Reply