Kratke voznje
Moderator: Moderatori
Kratke voznje
Da li je neko razpolozen za krace voznje, recimo 2-3 sata? Mislio sam par krugova oko ade ili tako nesto.
Zavisi od dana i doba dana.
Pošto sam ja tek sad otvorio sezonu i forma mi je ~0 to bi mi odgovaralo za prva 2-3 puta.
Mada imam ideje kako da ta 3 sata bolje stucamo/stucaš ako ne bi daleko od grada. Od prateće opreme za takvu avanturu ti treba pribor za krpljenje guma, rezervna guma, i pumpa
Cimaj na PM za dalje.
Pošto sam ja tek sad otvorio sezonu i forma mi je ~0 to bi mi odgovaralo za prva 2-3 puta.
Mada imam ideje kako da ta 3 sata bolje stucamo/stucaš ako ne bi daleko od grada. Od prateće opreme za takvu avanturu ti treba pribor za krpljenje guma, rezervna guma, i pumpa
Cimaj na PM za dalje.
Problem sa vožnjama u lokalu po Beogradu i njegovoj okolini je što je užasno teško do nemoguće smisliti varijante u kojima se dobar deo vožnje neće svesti na spasavanje žive glave od pomahnitalog saobraćaja i udisanje izduvnih gasova. Ja u poslednje vreme pokušavam da smislim neke varijante polazeći od svoje kuće koje bi se orijentisale strogo na mirne ulice, ali čim pokušavaš da zatvoriš malo širi krug pojave se neka uska grla gde nemaš mnogo izbora i moraš barem neko parče da prođeš nekom magistralom. Na primer, jedna od varijanti mi je da krenem uz Zvezdaru kako bih se malo zagrejao, onda se spustim u Mirijevo, pa onom novoasfaltiranom spojnicom izbijem na Smederevski put. Njega samo presečem i uličicama kroz Kaluđericu stignem do Leštana. Tu se postavljaju neke ozbiljne dileme, jer je prečica od Leštana ka Zucama teška kaljuga i traži da duže vreme nije ništa padalo da bi imalo smisla pokušati tuda, a jedina alternativa je Kružni put, kojim ljudi piče kao sumanuti i baš mi je naporno da pedaliram njime. Ako čovek reši i da "preživi" Kružni put jedno kraće vreme, ima nekih zanimljivih varijanti da se sa njega siđe pre Bubanj potoka i uđe u Titov Gaj (ili Baba Velkinu šumu, kako se to sad zove), ali i tamo je zemljište takvo da zahteva besprekorno suvo vreme u dužem periodu da bi imalo smisla pedalirati tuda (ilovača). Možda bi imalo rezona kroz pijacu u Bubanj potoku pratiti neki puteljak duž rečice (paralelno sa autoputem) i tako se dokopati Zuca, jer ako se to ne uradi, tek par km dalje imaš skretanje koje prelazi prugu i penje se u Beli Potok i dalje na Avalu. No kad sve sabereš i oduzmeš, to parče Kružnog puta baš čoveku ume da anulira svo opuštanje koje je imao dotle. Tako da još uvek tražim elegantnije varijante.
Jedna od njih bi recimo mogla biti kroz Kaluđericu krenuti ne nizbrdo nego uzbrdo, pa kroz Veliki Mokri Lug izbiti na vrh TG i odatle nastaviti prema Kumodražu i našem drugaru Nevenu. Odatle bi se možda mogli spustiti kroz Jajince do Resnika, pa iz Resnika izbiti na Pinosavu i iz tog smera gore na Avalu. No sve to još uvek traži puno "žongliranja" sa saobraćajem i čini mi se da je mnogo bolja varijanta čak i za te popodnevne vožnjice od par sati ukačiti bajs na kola i otići negde blizu, gde NEMA saobraćaja, smrada i buke. Na primer, Deliblatska peščara je IDEALAN teren te vrste. Kad neko od vas bude raspoložen da mi se pridruži za neki kraći popodnevni trening po Deliblatskoj, slobodno recite.
Jedna od njih bi recimo mogla biti kroz Kaluđericu krenuti ne nizbrdo nego uzbrdo, pa kroz Veliki Mokri Lug izbiti na vrh TG i odatle nastaviti prema Kumodražu i našem drugaru Nevenu. Odatle bi se možda mogli spustiti kroz Jajince do Resnika, pa iz Resnika izbiti na Pinosavu i iz tog smera gore na Avalu. No sve to još uvek traži puno "žongliranja" sa saobraćajem i čini mi se da je mnogo bolja varijanta čak i za te popodnevne vožnjice od par sati ukačiti bajs na kola i otići negde blizu, gde NEMA saobraćaja, smrada i buke. Na primer, Deliblatska peščara je IDEALAN teren te vrste. Kad neko od vas bude raspoložen da mi se pridruži za neki kraći popodnevni trening po Deliblatskoj, slobodno recite.
Danas sam odradio prvu 'proširenu savsku' turu u sezoni. Očekivao sam gužvu na Adi u povratku, ali ono je van granica razuma (još kad dođu kupači...). Sam tamo više neću voziti, a i budem li išao u društvu dernjaću se iz petnih žila u znak protesta.
Pošto živim na severnom kraju bg i treba mi 3 minuta do početka vojvođanskih njiva, ako mi je do vožnje van grada obično gledam da idem u tom pravcu. Za sve ostale varijante moram da preživim ceo bgd sa sve smogom i da si pišem 30km uzaludnog pedalanja, i, što kaže Sale, bolje bajk u gepek pa negde napolje - a i ne znam puteve do zanimljivih mesta. Možda je i projekt mapiranja 'staza' u široj i užoj okolini Bg dobar? Nema svako na raspolaganju auto - ili pare za benzin - da bi izašao iz grada kad mu se ćefne
Za ove penzos-ture najviše volim neku varijantu oko Save;
Krug oko Ostružničkog mosta (nbgd, nasip, most, makiški drum, ada, sajam, nbgd) je ~35 km.
Nastavak nasipom dalje od mosta: verovatno može do Šapca ali razumna vožnjica od 3-4č bi obuhvatala silazak sa nasipa u Boljevcima i povratak kući asfaltom, preko Surčina. Mane: surčinski put aka 10km pakla.
(ovo se može voziti i obrnutim smerom, naravno). ~60 km, usput se po pravilu sretne nešto od divljači, pernate li krznate, a možete i da bušite gume kad god vam padne na pamet
Vožnje po donjem Sremu, a la Obedska bara & besciljno kruženje ravnicom: nbgd nasipom do ostr. mosta, onda autoputem nagore, ka Surčinu (široka i bezbedna zaustavna traka + pogled na okolne njive sa visine ), silazak sa mosta u gornjem delu Surčina, gde je saobraćaj već na prihvatljivo niskom nivou, dalje po želji. Kilometraže od 40-90.
Malo laganog terenisanja: uhvatiti ostružničko pobrđe i zezati se po mreži kolskih puteva do Sremčice i dalje.
itd... da čujemo još ruta i predloga
Pošto živim na severnom kraju bg i treba mi 3 minuta do početka vojvođanskih njiva, ako mi je do vožnje van grada obično gledam da idem u tom pravcu. Za sve ostale varijante moram da preživim ceo bgd sa sve smogom i da si pišem 30km uzaludnog pedalanja, i, što kaže Sale, bolje bajk u gepek pa negde napolje - a i ne znam puteve do zanimljivih mesta. Možda je i projekt mapiranja 'staza' u široj i užoj okolini Bg dobar? Nema svako na raspolaganju auto - ili pare za benzin - da bi izašao iz grada kad mu se ćefne
Za ove penzos-ture najviše volim neku varijantu oko Save;
Krug oko Ostružničkog mosta (nbgd, nasip, most, makiški drum, ada, sajam, nbgd) je ~35 km.
Nastavak nasipom dalje od mosta: verovatno može do Šapca ali razumna vožnjica od 3-4č bi obuhvatala silazak sa nasipa u Boljevcima i povratak kući asfaltom, preko Surčina. Mane: surčinski put aka 10km pakla.
(ovo se može voziti i obrnutim smerom, naravno). ~60 km, usput se po pravilu sretne nešto od divljači, pernate li krznate, a možete i da bušite gume kad god vam padne na pamet
Vožnje po donjem Sremu, a la Obedska bara & besciljno kruženje ravnicom: nbgd nasipom do ostr. mosta, onda autoputem nagore, ka Surčinu (široka i bezbedna zaustavna traka + pogled na okolne njive sa visine ), silazak sa mosta u gornjem delu Surčina, gde je saobraćaj već na prihvatljivo niskom nivou, dalje po želji. Kilometraže od 40-90.
Malo laganog terenisanja: uhvatiti ostružničko pobrđe i zezati se po mreži kolskih puteva do Sremčice i dalje.
itd... da čujemo još ruta i predloga
Uf, živeo Novi Sad, barem što se toga tiče. Za 5-10 minuta si "na selu", iz bilo kog dela grada.bluealek wrote:Problem sa vožnjama u lokalu po Beogradu i njegovoj okolini je što je užasno teško do nemoguće smisliti varijante u kojima se dobar deo vožnje neće svesti na spasavanje žive glave od pomahnitalog saobraćaja i udisanje izduvnih gasova.
Mada što se tiče zagađenja vazduha, NS možda i prednjači...
Hmmm... izgleda da je ovo sa saobracajem svuda problem.
kako zivim na Kumodrazu, pored standardnih relacija u pravcu Ade koje uzgred sve vise izbegavam, najvise praktikujem preko "panjeva" (Kumodraz), pa presecem kruzni put pa na Avalu...dalje vec po izboru koje zavisi od raspolozenja.
Nemamo bas mnogo izbora, a?
kako zivim na Kumodrazu, pored standardnih relacija u pravcu Ade koje uzgred sve vise izbegavam, najvise praktikujem preko "panjeva" (Kumodraz), pa presecem kruzni put pa na Avalu...dalje vec po izboru koje zavisi od raspolozenja.
Nemamo bas mnogo izbora, a?
Vidim da niko ovde nije predložio put od Ade do Avale, preko Košutnjaka, Rakovice, Kneževca, Resnika i Instituta J. Černi. Može usput i mala ekskurzija kroz Miljakovačku šumu.
Mislim da je tu najgori deo kroz Rakovicu do Kneževca, put od Ade preko B. Brda do ulaska u Košutnjak – nužno zlo, a the best Resničko jezero i, normalno, finalna destinacija – Avala.
Stazu još nisam overio, ali sam je ozbiljno merkao – iz Košutnjaka, razmišljajući kako najlakše proći kroz Rakovicu do kraja tramvajske pruge. Posle toga je navodno čista uživancija.
Ne znam kako stoje stvari od Ostružničkog mosta prema Avali, ali ni ovo prema Sremčici ne zvuči loše.
Makadam, suvi zemljani putevi, a naročito šumski, pod uslovom da nema dugih jednoličnih uspona, za moj ukus su ekstra. Samo da nema puno saobraćaja.
Pored onih ravničarskih savsko-surčinskih tura, evo konkretnih predloga gde može da se ide sa N.Bg-a, naročito za one sa manjkom kondicije, obzirom da trasa nije preterano dugačka. Za one druge pak, višak energije može lako da se potroši na samoj Avali.
Još da dodam, postoji jedna ucrtana planinarska staza kroz Košutnjak, ali jako nezgodna i praktično neupotrebljiva za vožnju biciklom, prevashodno onaj deo prema Rakovici.
U planu je markiranje staze od Miljakovca 2 do Avale. Kuda će da ide i kako će da izgleda – nemam pojma, videćemo kada bude gotova.
.
Mislim da je tu najgori deo kroz Rakovicu do Kneževca, put od Ade preko B. Brda do ulaska u Košutnjak – nužno zlo, a the best Resničko jezero i, normalno, finalna destinacija – Avala.
Stazu još nisam overio, ali sam je ozbiljno merkao – iz Košutnjaka, razmišljajući kako najlakše proći kroz Rakovicu do kraja tramvajske pruge. Posle toga je navodno čista uživancija.
Ne znam kako stoje stvari od Ostružničkog mosta prema Avali, ali ni ovo prema Sremčici ne zvuči loše.
Makadam, suvi zemljani putevi, a naročito šumski, pod uslovom da nema dugih jednoličnih uspona, za moj ukus su ekstra. Samo da nema puno saobraćaja.
Pored onih ravničarskih savsko-surčinskih tura, evo konkretnih predloga gde može da se ide sa N.Bg-a, naročito za one sa manjkom kondicije, obzirom da trasa nije preterano dugačka. Za one druge pak, višak energije može lako da se potroši na samoj Avali.
Još da dodam, postoji jedna ucrtana planinarska staza kroz Košutnjak, ali jako nezgodna i praktično neupotrebljiva za vožnju biciklom, prevashodno onaj deo prema Rakovici.
U planu je markiranje staze od Miljakovca 2 do Avale. Kuda će da ide i kako će da izgleda – nemam pojma, videćemo kada bude gotova.
.
Subota, 21. 04. 2007.
Voznja do Dubokog potoka, jezera u Barajevu
Udaljenost: oko 30km
Mesto okupljanja: Ada Ciganlija, parking
Vreme: 09:30h
Marsruta: Stari obrenovacki put - Sremcica - Barajevo
Put je lep, vecim delom je kroz prirodu i ravan, osim jedne uzbrdice u Sremcici. Idealno za sve koji tek nabacuju kondiciju za ovu sezonu.
vestacko jezero Duboki potok u Barajevu
Voznja do Dubokog potoka, jezera u Barajevu
Udaljenost: oko 30km
Mesto okupljanja: Ada Ciganlija, parking
Vreme: 09:30h
Marsruta: Stari obrenovacki put - Sremcica - Barajevo
Put je lep, vecim delom je kroz prirodu i ravan, osim jedne uzbrdice u Sremcici. Idealno za sve koji tek nabacuju kondiciju za ovu sezonu.
vestacko jezero Duboki potok u Barajevu
Danas vozio: Nbgd-nasip-Ostružnica-(terenom, zanimljivo, nije teško, kratko )Sremčica-Železnik-Repište-Banovo brdo-početak ade-kej-nbgd-kući. Oko 50 km.
Kao što rekoh, deo sa terenom je zanimljiv, liči na prirodu i može dosta agresivno da se vozi. Ako pogodite pravi kolski put, možete i da odete dosta daleko, tamo ka Obrenovcu
U Sremčici je duvao takav vetar da sam nizbrdo asfaltom vrteo pedale k'o lud i išao 25-29
Kao što rekoh, deo sa terenom je zanimljiv, liči na prirodu i može dosta agresivno da se vozi. Ako pogodite pravi kolski put, možete i da odete dosta daleko, tamo ka Obrenovcu
U Sremčici je duvao takav vetar da sam nizbrdo asfaltom vrteo pedale k'o lud i išao 25-29