
Prvobitna zamisao je bila dual 26" highracer,

ali zbog nekih promena u poslednjem trenutku sediste je doslo previsoko,
i morao sam staviti 20" tockove,kako bi komotno mogao da dotaknem tlo nogama.


Ovo sto vidite je manje vise finalna verzija.
Ostaje da se uradi mala korekcija polozaja upravljaca,treba da dodje malo blize grudima,kako nogama ne bi bilo tesno.
I mozda jos nosace bisaga pod sedistem,i tako neke sitnarije treba odraditi.
I naravno da se udari farba

Osecaj u voznji je extra

Sada mogu opusteno da uzivam u lepoti okoline,a ne u lepoti prednjeg tocka,odnosno lepoti asfalta 1m ispred istog ..
Bolja aerodinamika se itekako oseti,sa tim da treba sada "nabiti" 'bent misice,jer radi malo drugaciji set misica,
a i krvotok treba da se privikne na to da nema pomoci gravitacije,da bi se vozilo brze.
Trenutne prosecne brzine su to negde kao i na obicnom bajsu,
jedino mi se cini da na uzbrdici idem malo sporije,
ali posle nekih 2000km na recumbentu dobijaju se bent misici,
i tada ce tek biti moguce oceniti brzine.
Test na nizbrdici je odmah pokazao da je bent brzi,i to znatno.
U subotu sam se sa nekolicinom freebikera provozao oko Ade posle biciklijade,i imali su priliku da probaju krug

Ugi je odradio podosta fotki,tako da cim ih "izradi" postavicemo ovde,nadam se

Sto se tehnicke strane tice,evo par karakteristika:
Ram je izradjen od ST52BK ladno vucene precizne bezsavne cevi (jace od CrMo)
Zadnja viljuska i boom se izvlace/podesavaju,tako da osim podesavanja medjuosovinskog rastojanja,
i pozicije pogona (da primi nizeg/visljeg vozaca) moze i da se izvadi radi trasporta recimo.
Glavna cev je dugacka 80cm,tako da cenim da ceo bajk moze da se spakuje u jedan kofer,sa sve tockovima,a mozda i sedistem.
Zadnja viljuska je "obicna" celicna viljuska,iz Caprjola.
Upotrebio sam je zbog jednostavnosti "izrade".Trebalo je samo odseci visak steerer tub-a i zavariti,i naravno razvuci je hladno na 135mm drop out distance,i navariti drop out-ove naravno.
Rupa koja sluzi za kacenje lowrider paktregera je zgodno dosla kao tacka gde se oslanjaju potpore sedista.
Takodje mi se vizualno svideo izgled takve zadnje viljuske,kako se stanjuje prema krajevima,i krivinu koju pravi.
Krivina takodje daje ofset od glavne cevi,stavljajuci osovinu u takav polozaj da lanac prolazi bez problema.
A da,takodje je i dodat nosac za disk kocnicu.
Sediste je staklo/plasticni kompozit,sa 'breathable' tapacirungom
Stub upravljaca (stem) je doniran od nekog elektro skutercica (hvala Robertu

Podesava se po visini,a sam upravljac je izradjen od dva nezavisna dela,
koja ulaze unutar stuba,i onda se pritezu na zeljenoj poziciji.
Dakle upravljac je podesiv po sirini,a moze i da se rotira napred/nazad.
Ruta lanca ide preko dva idler tockica,sistemom over/under
Putanja je prilicno cista,tako da bi moglo i bez njih,naravno sa upotrebom teflonskih cevi za lanac,
kako isti ne bi landarao naokolo,i skakao i udarao u sediste kada se cimne pedala,ili prelazi preko neravnina.
Pogon se sastoji od Tiagra 52/42/30 pogona,8 brzinske Shimano kasete 11-30 koje salta SRAM 5.0 grip shift,sa SRAM 3.0 zadnjim menjacem.
Felne su JetSet Aero,sa 24 zice upletene u pozadi Bitex,a napred Quando disk nable(glave).Ja pravio tockove

Zadnji tocak nema dish,znaci centriran je u sredini tela nable,
sto daje jaci,podjednako utegnut tocak,a prvenstveno daje prostora za siroku gumu,
kako prljavstina sa gume ne bi zavrsavala na lancu,kada je lanac u prvoj brzini,a takodje nema bojazni da ce kavez menjaca ikada dodirivati gumu.
Mesta u viljusci ima dovoljno i za siru gumu,od sadasnje 1.75"
Kocioni sistem se sastoji od Bitex mehanickih diskova,sa Avid SD7 rucicama (na slikama je napred V-brake,posto jos nemam viljusku za disk)
Ah,da,bajs mi nije pri ruci sad, a dimenzije ne znam na pamet,osim medjuosovinskog razmaka od 1150mm

Tezinu jos ne znam,posto kuhinjsku vagu u vreme sklapanja nisam imao (da izmerim pojedinacne komponente,pa saberem)
a nemam ni neku drugu kojom bi mogao da izmerim ceo bajs)
Ali znam da su kociona klesta sa rotorom teska 285g/komad,
a sediste sa sve podlogom tesko je tacno 1200g (bez podloge 900g)
I tako .. ima li pitanja ?

Lezeci pozdrav!
