Lezeci biciklevi ;-)
Moderators: IRalic, Moderatori
Verujem da niko ne diže buku od toga, ali Aiolos se svake godine pojavi na većim sajmovima sa po JEDNIM primerkom i nema tricikala koje bi potencijalni kupac mogao da opipa ili provoza, samo usporedbe radi, naš predstavnik u Austriji u proseku nosi sa sobom desetak naših tricikli na svaki sajam, tri do četiri na štand a ostali na test stazu pa nek' se ljudi vozaju. Imam osećaj da sa Aiolosom postoji neki problem ako nisu voljni da ga stvarno prodaju nego samo izlažu kao recimo, koncept... Za eto sedam godina, nikada nisam našao neki test ili komentar o tome kako sa Aiolos ponaša u stvarnim uslovima, na putu, u svakodnevnoj upotrebi. Nešto mi tu smrdi...Dejv wrote:Svidja mi se ovaj aiolos...
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Meni takodje.Ali bilo kako bilo,interesantan koncept.stein wrote: Nešto mi tu smrdi...
A da li radi,to je vec drugo pitanje ..
JMrecumbents isto nije nesto zaziveo,ali "znam" bar jednog coveka koji ga vozi.
Zali se na losjiji kvalitet izrade,imao je i neki lom na upravljacu,ali je nesot skrpio na kraju ..
Geometrija upravljanja ume da se poremeti kod sklapanja/rasklapanja i tako to ..
Ali sve u svemu,to mu je sot mu je,ni jedan trajk ne moze tako i toliko da se sklopi,
te je covek spreman da zivi sa decijim bolestima tog trajka.
btw, www.jmrecumbents.com
Sa malo muckanja glavom,nesot slicno bi se moglo napraviti.
Koliko je vest dizajner i izvodjac radova,toliko ce uspesno i raditi ceo sklop.
Ali opet,kad pravis za sebe,bitno je da to radi,a sa eventulanim decijim bolestima se da ziveti .. drugo je kada taj trajk treba da bude komercijalan.
`
Da, i meni na prvi pogled, međutim, kada se usporede prednji i zadnji, uočava se razlika. Bajdevej, nekoliko mojih postova nakon ponovnog čitanja deluju kao da sam previše kritičan. Nije mi to ni u kom slučaju namera. Ako mogu da pomognem, hoću, drage volje, odmagati neću, makar na momente nešto što napišem zvučalo nadmeno iliti što bi rekli, pretenciozno... Daklem, sledeći post o mogućnostima da se izvede tricikl koji je preklopiv a da je i dobar. Ah, da, skoro da zaboravim...Dejv wrote:Meni su delovali kao bmx - 20" tockovi.....
Pa npr. 28''stein wrote:Koliko veće?Dejv wrote:
Samo bih stavio malo vece tockove
Ali, ako stein kaže 26, onda je to zakon!
Što se tiče učestalih citata, mislim da bi to autorima trebalo da imponuje, zar ne?
Od relativno skromnog izbora recumbenata, ja glasam za onaj Hewlett-Packardov Velo Scorpion.
.
veći točkovi na triciklu
Da razjasnimo once and for all times...
Na triciklima koji se ne naginju u krivinama kao na primer Bergwerk, Tripendo i slični, u krivinama se sile koje deluju u prirodi raspoređuju na način koji ne odgovara triciklima. Centrifugalna i centripetalna sila su po prirodi stvari uravnotežene sve dok je neki objekat sposoban da u svom kretanju masu drži u osi gde se ove dve sile poništavaju. Jednostavnije, kod skretanja na dva točka u istom tragu, vozač se naginje ka unutra da ga ne bi inercija i centripetalna sila odbacila ka spoljašnjoj strani kružnice koju opisuje skretanjem. Izmeštanjem težišta ka unutra, stvara se centrifugalna sila koja održava kružnu putanju. To je onaj komad kanapa koji drži kuglu kada je vrtimo u krug.
Tricikl koji ne može da se nagne u krivini točkovima, na istim točkovima sa spoljašnje strane dobija pritisak dok se gornji kraj točka upinje da nastavi ravno, odnosno suprotno pod uticajem mase vozila i vozača a na sredini točka osovina treba da otrpi razliku, tačnije zbir ove dve sile. Veći točak znači i veću polugu a samim tim i silu na osovinu.
Zbog načina na koji su bicikli točkovi pravljeni, najjači su na vertikalno opterećenje, tojest na pritisak po prečniku. Najslabiji su na bočne pritiske i zato se u ovakvim slučajevima prvenstveno koristi i uvek preporučuje upotreba manjih točkova. Veći točak je nešto komforniji zbog radijusa koji opisuje (veći krug teže upada u manju rupu) ali sa malo debljom gumom, to se može kompenzovati. Iz prakse odgovrno tvrdim da je recimo na 20" točku sa Big Apple (50-406) komfor neuporedivo bolji od recimo neke 25-622 kombinacije. Još jedna prednost je mogućnost da se ovakva guma vozi i sa 2 bara do se recimo Stelvio jednostavno MORA naduvati na najmanje 5 bara da bi se mogla voziti.
HPVelotechnik-ov Scorpio nije loš tricikl, ali je prilično širok i pravi se od aluminijuma u Taiwanu. Da znate koliko se para uložilo u promociju i reklamiranje, razmislili biste koliko je bolji od recimo tricikala koji se proizvode u Evropi... Ako smo mi u Evropi, a kažu da jesmo...
Na triciklima koji se ne naginju u krivinama kao na primer Bergwerk, Tripendo i slični, u krivinama se sile koje deluju u prirodi raspoređuju na način koji ne odgovara triciklima. Centrifugalna i centripetalna sila su po prirodi stvari uravnotežene sve dok je neki objekat sposoban da u svom kretanju masu drži u osi gde se ove dve sile poništavaju. Jednostavnije, kod skretanja na dva točka u istom tragu, vozač se naginje ka unutra da ga ne bi inercija i centripetalna sila odbacila ka spoljašnjoj strani kružnice koju opisuje skretanjem. Izmeštanjem težišta ka unutra, stvara se centrifugalna sila koja održava kružnu putanju. To je onaj komad kanapa koji drži kuglu kada je vrtimo u krug.
Tricikl koji ne može da se nagne u krivini točkovima, na istim točkovima sa spoljašnje strane dobija pritisak dok se gornji kraj točka upinje da nastavi ravno, odnosno suprotno pod uticajem mase vozila i vozača a na sredini točka osovina treba da otrpi razliku, tačnije zbir ove dve sile. Veći točak znači i veću polugu a samim tim i silu na osovinu.
Zbog načina na koji su bicikli točkovi pravljeni, najjači su na vertikalno opterećenje, tojest na pritisak po prečniku. Najslabiji su na bočne pritiske i zato se u ovakvim slučajevima prvenstveno koristi i uvek preporučuje upotreba manjih točkova. Veći točak je nešto komforniji zbog radijusa koji opisuje (veći krug teže upada u manju rupu) ali sa malo debljom gumom, to se može kompenzovati. Iz prakse odgovrno tvrdim da je recimo na 20" točku sa Big Apple (50-406) komfor neuporedivo bolji od recimo neke 25-622 kombinacije. Još jedna prednost je mogućnost da se ovakva guma vozi i sa 2 bara do se recimo Stelvio jednostavno MORA naduvati na najmanje 5 bara da bi se mogla voziti.
HPVelotechnik-ov Scorpio nije loš tricikl, ali je prilično širok i pravi se od aluminijuma u Taiwanu. Da znate koliko se para uložilo u promociju i reklamiranje, razmislili biste koliko je bolji od recimo tricikala koji se proizvode u Evropi... Ako smo mi u Evropi, a kažu da jesmo...