Bicikli od DRVETA !
Moderators: IRalic, Moderatori
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Bicikli od DRVETA !
Znas da radis sa drvetom ? Znas nekoga ko zna ? Celik i alat za isti ti nije dostupan ili ne znas kako se koristi ?
Evo sta vest drvodelja moze da napravi
Vise o prvom bajku uvde:
http://web.mac.com/john4bho/iWeb/John%2 ... C00CA.html
Btw,ovo "nije nista" ,vidjao sam prave skulpture na dva tocka.
Tu je vece zadovoljstvo gleda ti ga nego voziti
Naravno Googlovanje "wooden bikes" ce otvoriti citav svet drvenih bajseva,trajseva,trotineta i sta jos ne ..
`
Evo sta vest drvodelja moze da napravi
Vise o prvom bajku uvde:
http://web.mac.com/john4bho/iWeb/John%2 ... C00CA.html
Btw,ovo "nije nista" ,vidjao sam prave skulpture na dva tocka.
Tu je vece zadovoljstvo gleda ti ga nego voziti
Naravno Googlovanje "wooden bikes" ce otvoriti citav svet drvenih bajseva,trajseva,trotineta i sta jos ne ..
`
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Iskustva nemam,ali kazu da nije nikakav problem.mixitron wrote:Kako se rešava uvrtanje lanca? Ili ga trpi bez velikih posledica?
A postojanje takvih bicikala samo to i potvrdjuje.
Npr NME Enemy) od Holandskog Challenge-a vrhunska trkacka masina
Kraci lanac=laksi bajs i efikasniji prenos.Naravno nije bez svojih mana,
ali za trke radi, ili za nekog kome ne smeta sto vuce volan u levu stranu kada nagazis na pedalu
Ako uzmes jedan lanac,pa okacis fixiras jedan kraj,a drugi krenes da vrtis,
videces da moze da se zarotira bez problema.
Sto duza sekcija koja se zakrece,to vise moze da se zakrene.
Tek sad vidim šta si napisao. Ako se dobro podesi pozicija točkića koji "lomi" lanac od pogona do kasete, nema nikakve reakcije, odnosno nema povlačenja u stranu. Tek toliko da znaš. A ova tema je i inače promašena, eto, otkako su videli ove drvene bicikle, svi se razbežali po šumama da šacuju koje drvo će biti njihova sledeća biciklaIRalic wrote:Iskustva nemam,ali kazu da nije nikakav problem.mixitron wrote:Kako se rešava uvrtanje lanca? Ili ga trpi bez velikih posledica?
Naravno nije bez svojih mana, ali za trke radi, ili za nekog kome ne smeta sto vuce volan u levu stranu kada nagazis na pedalu
Na kraju, sve bude u redu. Ako nije sve u redu, onda još nije kraj.
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
A di gledas !?stein wrote:
Tek sad vidim šta si napisao. Ako se dobro podesi pozicija točkića koji "lomi" lanac od pogona do kasete, nema nikakve reakcije, odnosno nema povlačenja u stranu.
Moguce,svakako moguce,nisam probao ..
Ali sam cuo takve price,a i kad promuckam glavom sve mi vuce na to [pun intended ]
da ako delujes silom na mesto koje nije u osi oko koje se to nesto okrece,
da ce onda to na cega vrsi silu imati tendenciju da se okrece oko te svoje ose ..
Hmmm,evo malo sam porazmislio o tome gledajuci neka resenja,
i stvarno,ako se tockic postavi tako da lanac ide paralelno sa osom oko koje se okrece viljuska,
potezanje lanca ne bi trebalo da rezultuje nekim znacajnim efektom rotiranja viljuske,ne ?
Koliko realno moze lanac da se uvije,
odnosno koliko on ometa upravljanje u svakodnevnim situacijama ?
Mislim na to koliko moze da se zakrene prednji tocak,kako bi se uradilo polukruzno okretanje,ili ostro skretanje pri maloj brzini.
El si vozio taj vas 2WD prototip uopste ?
E bas LOL !stein wrote: Tek toliko da znaš. A ova tema je i inače promašena, eto, otkako su videli ove drvene bicikle, svi se razbežali po šumama da šacuju koje drvo će biti njihova sledeća bicikla
A šta ti misliš? Gledam di mi se plati da gledam. Tako zaradim koju kintu i kad ništa drugo ne radim nego gledam. (sad tu ide onaj smajli koji ti se plezi, al' baš onako nepristojno...IRalic wrote: A di gledas !?
Ta daaa! Kako si pametan! A čiji si ti mali?IRalic wrote: da ako delujes silom na mesto koje nije u osi oko koje se to nesto okrece,
da ce onda to na cega vrsi silu imati tendenciju da se okrece oko te svoje ose ..
Hmmm,evo malo sam porazmislio o tome gledajuci neka resenja,
i stvarno,ako se tockic postavi tako da lanac ide paralelno sa osom oko koje se okrece viljuska,
potezanje lanca ne bi trebalo da rezultuje nekim znacajnim efektom rotiranja viljuske,ne ?
Svakodnevna situacija? Pa u vožnji, bicikl se do neke mere naginje u krivini a ako je brzina malo više od 3-4km/h onda u krivini više radi nagib nego okretanje točka pa to i nije neka velika kvaka. U stvarnosti, bez obzira što je pogon na prednji točak osmišljen zarad veće iskoristivosti energije i boljeg pogona, posebno na trkama, radi skroz ok, jedino možda malo fali performanse kada se penješ polagacko uzbrdo po rastresitom terenu kada zbog nagiba prednji točak gubi naleganje i "zahvat" po takvom terenu. Zato smo i napravili bicikli sa pogonom na oba točka. Rešenje je krajnje jednostavno, napred idu dva paralelno postavljena lančanika sa istim brojem zubaca, jedan lanac na prednji točak a drugi na zadnji a onaj točak koji ne pogoni barem toliko koliko i onaj drugi, "prati" ga pošto ima dva "freewheel"-a (račna)...IRalic wrote: Koliko realno moze lanac da se uvije,
odnosno koliko on ometa upravljanje u svakodnevnim situacijama ?
Mislim na to koliko moze da se zakrene prednji tocak,kako bi se uradilo polukruzno okretanje,ili ostro skretanje pri maloj brzini.
El si vozio taj vas 2WD prototip uopste ?
Na kraju, sve bude u redu. Ako nije sve u redu, onda još nije kraj.
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Kod vatanja krivine da,ali kad treba okrenuti na sirini jednosmerne ulicice ?stein wrote: Svakodnevna situacija? Pa u vožnji, bicikl se do neke mere naginje u krivini a ako je brzina malo više od 3-4km/h onda u krivini više radi nagib nego okretanje točka pa to i nije neka velika kvaka. .
gde naginajnje pri brzini od 5kmh bas nece da da neke "pozitivne" rezultate.
Mada,uvek moze ko moja tetka (koja je svojevremeno kupila vozacku "polagajuci" u Niksicu ..) "Decko,el bi hteo molim te da mi samo okrenes auto ? " LOL !
Sto se vatanja krivine tice,mogu slobodno da kazem da brze i sa vecim osecajem sigurnosti mogu da bentom ulecem u krivine,nego sa klasicnim.
Na klasicnom me nekako strah,visoko brate ! a cak i na higraceru sam podosta nizi nego na klasicnom ..
Kad smo vec kod okretanja i svega toga,jedan mali "rant"
Bent je definitivno nezgodniji za manevrisanje na malom prostoru,
ne dok ga vozim,nego kad ga treba negde gurnuti,okrenuti,uci u kucu sa njim,popeti ga/sneti niz stepenice i sl ..
Mogu da zamislim kako je tek sa trajkom,a da nije Windcheetah,pa da ga mozes ujedno tegliti i upravljati tockovima ..
Klasican bajs je TAKO dobar u u manevrisanju na malom prostoru ..
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Hejka
Ako se neko seca one velike drvene prikolice sa YouTube-a u koju lik ulazi i legne da malo odrema,
e konacno se ponosni majstor otkrio javnosti,i dao link to svoje Flickr galerije,
gde je moguce videti vecnu dela ovog talentovnog drvodelje
Npr.:
Vise na http://www.flickr.com/photos/saholm/
`
Ako se neko seca one velike drvene prikolice sa YouTube-a u koju lik ulazi i legne da malo odrema,
e konacno se ponosni majstor otkrio javnosti,i dao link to svoje Flickr galerije,
gde je moguce videti vecnu dela ovog talentovnog drvodelje
Npr.:
Vise na http://www.flickr.com/photos/saholm/
`