Vozite svoj auto na VODU! Danas!!
Moderator: Moderatori
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Vozite svoj auto na VODU! Danas!!
Sigurno ste vec culi za gorivne celije koje koriste hidrogen kao gorivo.
Sve je to cool,ali hidrogen dobijaju elektrolizom koja zahteva veliku kolicinu elektricne energije,
a onda jos uvek nema toliko "fabrika" gde se proizvodi,a nema ni toliko stanica gde se toci ..
Jos osamdesetih godina proslog veka,covek po imenu Stan Mayer iz Ohaja je napravio gorivnu celiju koja ne koristi hidrogen kao gorivo,
vec koristi najobicniju vodu!
I to bilo kakvu.Slatnu,obicnu,prljavu ili cistu,a sigurno moze i na kiselu vodu da ide (nista bez Knjaza)
Covek je sve to osmislio zarad dobrobiti svoje drzave,kako ne bi vise zavisila od strane nafte.
Kada su mu najzad poverovali da to cudo zaista radi,onda su ga naravno ubili ..
Anyway,u celiju sa elektrodama od legure se sipa obicna voda iz cesme,
u elektrode se pusti neka malecka visokofrekfentna i visokonaponska struja,i skoro istog trenutka se molekul vode razbija na hidrogen i kiseonik.
Dobija se hidrogen-kiseonik gas.
Gas se sprovede do gorionika,isti se zapali,i u dodiru sa nekim metalom za par sekundi ga istopi temperaturom od oko 3000 stepeni celzijusa!
Plamen onda moze da zagreva kotao sa vodom i eto centralnog grejanja,
a takodje moze da se napravi i obican zimenjivac toplote za forsiranim protokom vazduha.
A i grejati kotao parne masine,sto da ne.
Onda je covek osmislio kako da to upotrebi na najobicnijem benzinskom motoru sa unutrasnjim sagorevanjem.
Iz obicne kante sa jos obicnijom vodom, potece voda prema cilindrima,
prolazi kroz "razdvajac vode" koji molekul vode cepa na hidrogen i kiseonik(cepac je ustvari cev od legure koja glumi elektrodu koja se napaja viskofrekfentnom strujom),
u cilindre ulazi hidrogen-kiseonik gas,i tamo se zapaljuje.
I eto,auto ide kao i svaki obicni !
A zbog izuzetno velike energije koju gas proizvodi,prosecan auto potrosi oko 0.1 litara vode na sto kilometara !
I to nije kraj.Nuzproizvod sagorevanja gasa je zamislite,voda! Opet
Kad se isparenja(vodena para) iz izduvnog sistema kondenzuju,dobija se najobicnija destilovana voda ..
Ko ne veruje,neka pogleda na televiziji
http://youtube.com/watch?v=8stApCmxYEM&feature=related
http://youtube.com/watch?v=8stApCmxYEM&feature=related
I sto je najgore,nije jedini koji je provalio tu foru,a mi auto na vodu jos uvek ne vozimo ..
http://youtube.com/watch?v=6Rb_rDkwGnU&feature=related
Naravoucenije: kada se sutra budete opredeljivali koje besplatne akcije da uzmete,
nemojte one od NIS-a jer vec sutra mogu da vrede koliko i papir na kojima su odstampane ..
Sve je to cool,ali hidrogen dobijaju elektrolizom koja zahteva veliku kolicinu elektricne energije,
a onda jos uvek nema toliko "fabrika" gde se proizvodi,a nema ni toliko stanica gde se toci ..
Jos osamdesetih godina proslog veka,covek po imenu Stan Mayer iz Ohaja je napravio gorivnu celiju koja ne koristi hidrogen kao gorivo,
vec koristi najobicniju vodu!
I to bilo kakvu.Slatnu,obicnu,prljavu ili cistu,a sigurno moze i na kiselu vodu da ide (nista bez Knjaza)
Covek je sve to osmislio zarad dobrobiti svoje drzave,kako ne bi vise zavisila od strane nafte.
Kada su mu najzad poverovali da to cudo zaista radi,onda su ga naravno ubili ..
Anyway,u celiju sa elektrodama od legure se sipa obicna voda iz cesme,
u elektrode se pusti neka malecka visokofrekfentna i visokonaponska struja,i skoro istog trenutka se molekul vode razbija na hidrogen i kiseonik.
Dobija se hidrogen-kiseonik gas.
Gas se sprovede do gorionika,isti se zapali,i u dodiru sa nekim metalom za par sekundi ga istopi temperaturom od oko 3000 stepeni celzijusa!
Plamen onda moze da zagreva kotao sa vodom i eto centralnog grejanja,
a takodje moze da se napravi i obican zimenjivac toplote za forsiranim protokom vazduha.
A i grejati kotao parne masine,sto da ne.
Onda je covek osmislio kako da to upotrebi na najobicnijem benzinskom motoru sa unutrasnjim sagorevanjem.
Iz obicne kante sa jos obicnijom vodom, potece voda prema cilindrima,
prolazi kroz "razdvajac vode" koji molekul vode cepa na hidrogen i kiseonik(cepac je ustvari cev od legure koja glumi elektrodu koja se napaja viskofrekfentnom strujom),
u cilindre ulazi hidrogen-kiseonik gas,i tamo se zapaljuje.
I eto,auto ide kao i svaki obicni !
A zbog izuzetno velike energije koju gas proizvodi,prosecan auto potrosi oko 0.1 litara vode na sto kilometara !
I to nije kraj.Nuzproizvod sagorevanja gasa je zamislite,voda! Opet
Kad se isparenja(vodena para) iz izduvnog sistema kondenzuju,dobija se najobicnija destilovana voda ..
Ko ne veruje,neka pogleda na televiziji
http://youtube.com/watch?v=8stApCmxYEM&feature=related
http://youtube.com/watch?v=8stApCmxYEM&feature=related
I sto je najgore,nije jedini koji je provalio tu foru,a mi auto na vodu jos uvek ne vozimo ..
http://youtube.com/watch?v=6Rb_rDkwGnU&feature=related
Naravoucenije: kada se sutra budete opredeljivali koje besplatne akcije da uzmete,
nemojte one od NIS-a jer vec sutra mogu da vrede koliko i papir na kojima su odstampane ..
Ih Igore, nemoj i ti...
Imam već jednog ovde koji je to pokušavao da napravi - tražio je neke metalne cevke raznih dimenzija, kupovao avometre i svašta još
L.A.
Imam već jednog ovde koji je to pokušavao da napravi - tražio je neke metalne cevke raznih dimenzija, kupovao avometre i svašta još
L.A.
There lie the woods of Lothlórien!...There are no trees like the trees of that land.
For in the autumn their leaves fall not, but turn to gold...
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Ma ne bih ja,ali jbg,da se grejes i vozis sa par litara obicne vode ..alazovic wrote:Ih Igore, nemoj i ti...
Imam već jednog ovde koji je to pokušavao da napravi - tražio je neke metalne cevke raznih dimenzija, kupovao avometre i svašta još
L.A.
Interesantno je to,sto sam na taj video naleteo trazeci nesto na temu male portabilne gorivne celije,
onako za bicikl da snabdeva lap top i puni ranzorazne baterije,
a i da pogura bicikl uzbrdo kad zatreba
Buduci da vodena gorivna celija ne mari kakva voda se u nju sipa,
to znaci da mozes i da se,izvinte na izrazu,ispisas u rezervoar i teras auto na pisacku
Jos pre 4-5 godina hibridni bicikl italijanske Aprilije koji ima elektromotor napajan baterijama koji pomaze onom ko okrece pedale,
je uradjen i u verziji sa hidrogen gorivnom celijom koja prozivodi struju.
Tuzno je kada shvatis kako odredjeni deo ljudi iz establismenta sasece u korenu svaki izum koji moze da uzdrma njihovu poziciju,
odnosno lisi ih ogromnog profita.
Do sada su imali izgovore da tehnologija baterija nije na dovoljno visokom nivou da se kvalitetno iskoristi u automobilu,
pa onda izgovor da je elektroliza vode kojom se dobija hidrugen skupa i retka,i da nema mreze snabdevaca ..
Ali sad stvarno nemaju izgovora.Vodena gorivna celija je toliko prosta sprava,da je to neverovatno!
Mislim zasmisli da vodena gorivna celija postane komercijalno dostupna.
U roku od godinu dana bi se prodaja svih vrsta goriva i energenata smanjila na takav nivo da bi mogli sve proizvodne kapacitete da zatvore.
A najgore je sto bi citava prica nase vlade u izgradnji tranzitnog gasovoda kroz srbiju pala u vodu pa bi im onda samo tema k&m ostala za vesti .. strasno
Tuzno je da ce mnogo te vode koja sa sobom nosi toliku enegriju,uzaludno proteci Dunavom ..
Tja,pa tu silnu vodu neupotrebljavamo ni za najobicnije navodnjavanje .. kuda ovaj svet ide ..
Nista,ako taj tvoj komsija nesto uradi,javi Da kupimo jedan Jeep pa da se vozimo ko ljudi,sa sve bajsevima na nosacu
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Apropo HHO generatora kao dodatnog izvora goriva u automobilu,tzn. "HHO booster" ..
Ko se seca bila je izvesna rasprava na listi o tome,i ja sam ispadao optuzen kako verujem svemu sto procitam na netu,
pa i u to da je moguce auto pokretati vodom ..
Citam poslednje izdanje Transportation Tuesday na inhabitat.com i tamo sledeca vest:
Kompanija iz Texasa pocinje proizvodnju super automobila koji imati "hibridni hidrogen" pogon,
tj. za pocetak ce imati standardni motor na benzin (ca.300KS ili ca.500ks sa turbo punjacem,300+km/h)
koji ce biti dopunjavan sa Hydrorunner -ovim HHO gas generatorom,
cime ce se znacajno smanjiti udeo fosilnog goriva u ciklusu sagorevanja,
sto zanci manju potrosnju bezina.
A sa prosirivanjem tocionica tecnog hidrogena,prodavace se i sa motorom pogonjenim tecnim hidrogenom (direktno ubrizgavanje hidrogena,kao kod BMW-a recimo)
plus HHO generator kao dodatak.
Toliko o tome kako HHO generator u ulozi booster-a nikako nije nesto sto biste ugradili u svoj automobil..
Vise o automobilu: http://ronnmotors.com/cms/
Ko se seca bila je izvesna rasprava na listi o tome,i ja sam ispadao optuzen kako verujem svemu sto procitam na netu,
pa i u to da je moguce auto pokretati vodom ..
Citam poslednje izdanje Transportation Tuesday na inhabitat.com i tamo sledeca vest:
Kompanija iz Texasa pocinje proizvodnju super automobila koji imati "hibridni hidrogen" pogon,
tj. za pocetak ce imati standardni motor na benzin (ca.300KS ili ca.500ks sa turbo punjacem,300+km/h)
koji ce biti dopunjavan sa Hydrorunner -ovim HHO gas generatorom,
cime ce se znacajno smanjiti udeo fosilnog goriva u ciklusu sagorevanja,
sto zanci manju potrosnju bezina.
A sa prosirivanjem tocionica tecnog hidrogena,prodavace se i sa motorom pogonjenim tecnim hidrogenom (direktno ubrizgavanje hidrogena,kao kod BMW-a recimo)
plus HHO generator kao dodatak.
Toliko o tome kako HHO generator u ulozi booster-a nikako nije nesto sto biste ugradili u svoj automobil..
Vise o automobilu: http://ronnmotors.com/cms/
Pa dobro bre, Igore, ti bi da sipaš vodu na ulazu, prospeš vodu na izlazu i da u međuvremenu iscediš iz nje neku energiju. Mislim da su takve stvari svojevremeno zvali perpetuum mobile.
Imaš li energetsku jednačinu za tu tvoju skalameriju ? Znači, ako dobijaš energiju koju trošiš za grejanje/mehanički rad/šta god, moraš odnekud da je izvučeš, odnosno mora output iz procesa da ima niže stanje energije (ili kako se to već zove) od inputa. A ako su i input i output isto jedinjenje, to valjda znači da si dobio energiju ni iz čega.
Hoću da kažem da smem da se opkladim da ti je energija potrebna za elektrolizu vode u prvoj fazi jednaka energiji koju posle dobijaš za sagorevanje vodonika.
Ili sam nešto propustio ? Deo vode se konvertuje u energiju ? Or what ?
Imaš li energetsku jednačinu za tu tvoju skalameriju ? Znači, ako dobijaš energiju koju trošiš za grejanje/mehanički rad/šta god, moraš odnekud da je izvučeš, odnosno mora output iz procesa da ima niže stanje energije (ili kako se to već zove) od inputa. A ako su i input i output isto jedinjenje, to valjda znači da si dobio energiju ni iz čega.
Hoću da kažem da smem da se opkladim da ti je energija potrebna za elektrolizu vode u prvoj fazi jednaka energiji koju posle dobijaš za sagorevanje vodonika.
Ili sam nešto propustio ? Deo vode se konvertuje u energiju ? Or what ?
Btw, imam utisak da su ovakve priče baš popularne u poslednje vreme :
http://www.elitesecurity . org/t317737-Re ... nog-goriva
http://www.elitesecurity . org/t317737-Re ... nog-goriva
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Sta znam,kaze covek produkt sagorevanja je vodena para,Jovanovic wrote:Pa dobro bre, Igore, ti bi da sipaš vodu na ulazu, prospeš vodu na izlazu i da u međuvremenu iscediš iz nje neku energiju. Mislim da su takve stvari svojevremeno zvali perpetuum mobile.
koju jelte kas kondenzujes opet dobijes vodu (destilovanu)
Koliko vode stvarno dobijes,to vec ne znam.
Ali voda je voda,kontam.
Nisam naucnik,niti sam experimetisao sa svim tim,te mogu da ti kazem samo ono sto sam o tome procitao (ako lazu mene,lazem i ja vas)
Jovanovic wrote: Hoću da kažem da smem da se opkladim da ti je energija potrebna za elektrolizu vode u prvoj fazi jednaka energiji koju posle dobijaš za sagorevanje vodonika.
Ili sam nešto propustio ? Deo vode se konvertuje u energiju ? Or what ?
Sto se elektrolize tice,odnosno koliki je odnos utorsene energije na nju,
i koliko se dobije sagorevanjem gasa,
postoje razne price,i jos vise razlicitih varijanti elektrolize.
Napon,jacina struje,frekfencija ? materijal od koga su izradnjene elektrode,i njihov oblik povrsina ?
i naravno tecnost koja se podvrgava elektrolizi (cista voda,ili nesto drugo)
Sve su to promenjive koje uticu na efikasnost.
Konkretno Mayer je tvrdio da sa jaaako malo struje u niskim naponom,
a uz pomoc frekfencije,poboljsao proizvodnju gasa,odnosno efikasnost celog sistema.
No,osnovno pitanje je,i da se podosta elektricne energije trosi na elektrolizu,
KOLIKO je to ? Da li se manje energije potrosi na taj nacin,
da se pokrene vozilo,ili ce se manje energije potrositi ako tu struju iskoristimo da pokretanje elektro motora.
Ja nisam neko ko moze da odgovori na to pitanje.
Ali kao primer,hibridni automobil je dost efikasniji ako se za pogon koristi iskljucivo elektro motor (daleko bolji obrtni moment,i to od nula do max obrtaja)
koji se napaja iz baterija,a neki motor na fosilno gorivo samo dopunjava baterije (radi konstantnom brzinom,u najefikasnijem opsegu obrtaja,i ne menja broj obrtaja.)
Svi ste sigurno videli da amerikanci vozove vuku dizelkama,
i da elektro mreze nema.
A ustvari lokomotiva se ne pogoni direktno dizel motorom,
nego elektro! a dizel radi samo kao generator elektricne energije,
jer je elektro motor daleko superorniji sto se efikasnosti i obrtnog momenta tice.
Koliko mi je poznato,Mayer-ovu varijantu jos nike nije uspeo da sprovede u delo,ili ako jeste,onda o tome cuti.
Ali "booster" varijanta ocigledno radi posao,i ipak daje vise nego sto uzima.
Benzin-HHO hibrid bez mnogo modifikacija.
Dakle kombinovati i kombinovati .. kako bi se vozili jeftinije i cistije.
Recimo uzmi danasnje hibride-benzin/elektro
E sad,pogoni taj benzinski motor npr. kompresovanim zemnim gasom i eto voznje daleko cistije,i tri puta jeftinije od te na banzin ..
Neko drugo vreme sigurno dolazi sto se izvora energije za vozila tice ..
a mocnici ce svakako vec naci nacin da debelo naplate za sve sto se krece drumom,
bilo da je to cena energenta,ili nametnute dadzbine i porezi ..
Sreca pa se za bicikl jos nista ne placa
Ne dobija se ista kolicina vode.Jovanovic wrote: Imaš li energetsku jednačinu za tu tvoju skalameriju ? Znači, ako dobijaš energiju koju trošiš za grejanje/mehanički rad/šta god, moraš odnekud da je izvučeš, odnosno mora output iz procesa da ima niže stanje energije (ili kako se to već zove) od inputa. A ako su i input i output isto jedinjenje, to valjda znači da si dobio energiju ni iz čega.
Zavisi od pristupa. Danas je realnije ocekivati da ce se energija iz vode pre dobijati nekim hemijskim procesom (zasto ne i elektrohemijskim) ali gde ce voda biti samo jedan od cinilaca u jednacini, onaj koji se brze trosi i koga treba cesto dopunjavati. U poslednje vreme prednjace takvi pristupi.Ili sam nešto propustio ? Deo vode se konvertuje u energiju ? Or what ?
Recimo ako vodu pomesas sa aluminijumom u prahu, dobija se vrlo intenzivno izdvajanje vodonika, a nedavni eksperimenti su doveli do mesavine praka aluminijuma sa jos nekim jedinjenjem koje sluzi kao neka vrsta katalizatora pa je reakcija jos burnija.
Japanci su nedavno objaviti elektro bateriju koja takodje trosi vodu, a u sebi sadrzi nekakav metal koji iz vode izdvaja vodonik ali se vodonik ne korsiti kao energent vec se nakanodnom reakcijom kojom se ponovo dobija voda, postize elektricni potencijal, nesto slicno leklanseovom elementu.
Ne treba sve odmah proglasavati perpetuum mobileom, jer tako mzoe samo da izgleda, a da u stvari to nije.
Čudna tema za ovaj forum, al' ajde
Ovo o čemu se piše je baterija. Dakle nema "sipaš vodu i voziš". Mora da se napuni strujom. A ta struja mora od nekud da dođe npr. termoelektrane koja radi na ugalj i zagađuje.
Druga stvar je da se vodonik koristi kao gorivo. Tu je neko je utrošio energiju da ga izvuče iz vode i ti dobijaš energiju i čistu vodu kao rezultat.
Još malo ćemo ipak morati da se vozimo na naftu i njene derivate (kažu još max 10-tak godina). A posle toga ćemo se valjda već snaći
U svakom slučaju pedalanje nam ne gine
Ovo o čemu se piše je baterija. Dakle nema "sipaš vodu i voziš". Mora da se napuni strujom. A ta struja mora od nekud da dođe npr. termoelektrane koja radi na ugalj i zagađuje.
Druga stvar je da se vodonik koristi kao gorivo. Tu je neko je utrošio energiju da ga izvuče iz vode i ti dobijaš energiju i čistu vodu kao rezultat.
Još malo ćemo ipak morati da se vozimo na naftu i njene derivate (kažu još max 10-tak godina). A posle toga ćemo se valjda već snaći
U svakom slučaju pedalanje nam ne gine
Vozicemo na naftu jos dugo. Nafte ima, ali je sve skuplja ekstrakcija, doci ce donekih modifikacija saobracaja, ali motori na derivate nafte nece skoro izumrijeti.Još malo ćemo ipak morati da se vozimo na naftu i njene derivate (kažu još max 10-tak godina). A posle toga ćemo se valjda već snaći Smile
Ima i danas prilicno dobrih alternativnih tehnologija, koje koriste postojece SUS motore, a u tome je poenta - zadrzati sto vise postojece tehnologije, sve ostalo je preskupo.
Pozdrav
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Upravo tako.Samo nije bas potpuno jasno zasto,da li zbog pohlepe,Dejv wrote:Nije sve skuplja ekstrakcija - nego se povecavaju apetiti onih koji je imaju.
ili zbog toga sto misle da te dragocene tecnosti nema jos mnogo na njihovoj zemlji.
A ne treba zaoraviti i da se drzava poprilicno ugradnuje u prodaju.
Bar polovinu cene cine porezi i kojekakvi nameti.
A onda se ni najmanji deo tog novca ne koristi za istrazivanje i razvoj nekih drugih goriva i izvora enegije,
a da ne pominjemo tek ulaganja u one cistje energije ..
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Ne bas.Konkretan booster uredjaj,koristi struju koja se proizvede alternatorom,Nesha wrote: Ovo o čemu se piše je baterija. Dakle nema "sipaš vodu i voziš". Mora da se napuni strujom. A ta struja mora od nekud da dođe npr. termoelektrane koja radi na ugalj i zagađuje.
te punjanja baterija bas i nema.
Ali,snaga koju stnadardni alternator,predpostavljam da ne daje toliko da bi se proizvela dovoljna kolicina gasa da se auto samo na njega tera.
Ali pri brzinama do oko 100kmh u prosecnom automobilu potrosnju goriva prepolovljava na pola.
Sto znaci da se sa jedno 30ak ampera koliko prosecan alternator od 50-80A moze da priusti viska pokriva polovina goriva.
Ajde da spekulisemo sa ciframa:
prosecna celija kojom barataju ovi sto seku metal,vuce oko 30A struje,
za klasicnu elektrolizu,dakle nikakve frekfencije i sta ti ja znam,
niti kakvi posebni pospesivaci reakcije.Najobicnija neefikasna elektroliza.
Ajd da sad to pomnozimo puta 3.33 i da kazemo da za prosecan auto pogonjen iskljucivo HHO celijom treba 100A@24V
To je 2,400 Wati snage
Ajd sad da vidimo koji to auto moze da se pokrene sa 2,4KW i koliko ce brzo da se potera po ravnom,o uzbrdici da ne pricam.
Moze,ali mozda neki skuter od 100kg i to ne brxe od 60-70kmh
Cak i da opet sve pomnozimo x3 i da kazemo da treba 300A,ili ti 7,2KW snage da se automobil pokrene HHO gasom.
To je opet daleko bolje od svakog elektro auomobila,dakle da,kao primarni izvor koristimo el energiju iz baterije,ali je ista daleko manje snage nego kada bi trebala da pogoni elektro automobil,(manji kapacitet,manja max struja,manja tezina)
a jos ju je moguce i dopunjavati u toku voznje,sto svakako nije perpetum mobile,ali izgleda da je prilicno efiksnije od bilo cega u trenutnoj ponudi.
Bio sam malo na tom Hydrorunner sajtu i procitao sta oni kazu da tehnologija radi. Meni smrdi.
Zalite se na fiziku koliko hocete, ali, sto bi rekao Sofronije Leghorn, cifre ne lazu:
Energija kovalentne veze molekula H2O je 926.9kJ/mol, molarna masa H2O je 18g/mol. U 2l ( sto je 2kg ) vode ima 111.11 molova vode. Da bi smo 2l vode rasturili na sastavne dijelove moramo uloziti, kojim god procesom, minimalno 926.9kJ/mol * 111.11mol = 102 988.89kJ, priblizno 103MJ energije. Po zakonu odrzanja energije ( ako u njega ne vjerujete onda nemamo sta da pricamo ) toliko energije ce se dobiti ako iz slobodnog vodonika i slobodnog kiseonika sintetisemo 2l vode. Ako krenemo sa najednostavnijom pretpostavkom da sagorijevamo vodonik u prisustvu kiseonika i tako dobijamo energiju potrebnu za pogon motora, motor od 70KS moze da radi oko 33minuta sa kolicinom vodonika i kiseonika koji se nalaze u 2l vode ( 70KS je priblizno 53000W, odnosno 53000J/s. 103MJ / 53000J/s = 33min ). E sad, za ovu pricu u rezervoar ne mozemo staviti vodu, nego slobodni kiseonik i vodonik, posto zakon odrzanja energije NE dozvoljava da izvrsimo elektrolizu strujom iz alternatora i zatim te gasove iskoristimo, tacnije dozvoljava, samo sto cemo, u idealnom slucaju, dobiti isto sto smo i ulozili.
Taj HHO booster ne radi na gornjem principu, nego uvodi vodonik, dobijen procesom najjednostavnije elektrolize strujom iz alternatora, u standardnu smjesu benzina i vazduha, navodno poboljsava sagorijevanje smjese, smanjuje emisiju stetnih gasova za 90%, pere, pegla, pusi... Prakticno, to se ocituje u povecanju koeficijenta iskoristivosti motora ( inace iznosi oko 30% ) skoro dvostruko. Neke stvari meni ovdje jako nisu jasne: Otkuda energija da automobil sa istom kolicinom benzina napravi dvostruko vise kilometara? Vodonik se veze sa nekom od komponenata benzina? Sa kiseonikom se sigurno ne veze, to sam pokazao u gornjem dijelu, posto oni tvrde da je 2l vode dovoljno za 3000 - 5000 milja. Sta je sa kiseonikom? I on se dobija istom tom elektrolizom i bilo bi JAKO glupavo ne iskoristiti ga u procesu sagorijevanja. Kako vodonik umanjuje emisiju gasova? Mislim ako spojis sumpor sa kiseonikom dobices otrovne SO, SO2..., ako ga spojis sa vodonikom dobices otrovni, i smrdljivi, H2S. No, mozda H2S ne napada ozon, ne stvara kisele kise i ne utice na efekat staklene baste.
Bojim se da to sve ide u isti kos kao i Magnetni pojas dr Levina, Kosmodisk, Teslina Purpurna Ploca, Turbo Slank i proizvodi Bate Dzirla.
Ima gomila tih likova koji svakodnevno pokusavaju da pobiju zakone fizike, najcesce zato sto ih ne znaju. Nije to ni lose. Jednom ce neko od njih i da pobije neki od tih zakona pa cemo napraviti korak naprijed. Uostalom, neka od najvecih otkrica u nauci su se desila na taj nacin. Ipak, neki od zakona se sa razlogom zovu fundamentalnim.
Jos jedna stvar. Mi mozda jesmo glupavi, pa npr. uvodimo takse na LPG, koristimo stare tehnologije koje trose 50% vise energije nego nove..., ali ima drzava koje nisu. Japan uvozi 100% svoje nafte. Mislite li da oni ne bi iskoristili nesto tako jednostavno da se oslobode uvoza nafte?
Pozdrav
Zalite se na fiziku koliko hocete, ali, sto bi rekao Sofronije Leghorn, cifre ne lazu:
Energija kovalentne veze molekula H2O je 926.9kJ/mol, molarna masa H2O je 18g/mol. U 2l ( sto je 2kg ) vode ima 111.11 molova vode. Da bi smo 2l vode rasturili na sastavne dijelove moramo uloziti, kojim god procesom, minimalno 926.9kJ/mol * 111.11mol = 102 988.89kJ, priblizno 103MJ energije. Po zakonu odrzanja energije ( ako u njega ne vjerujete onda nemamo sta da pricamo ) toliko energije ce se dobiti ako iz slobodnog vodonika i slobodnog kiseonika sintetisemo 2l vode. Ako krenemo sa najednostavnijom pretpostavkom da sagorijevamo vodonik u prisustvu kiseonika i tako dobijamo energiju potrebnu za pogon motora, motor od 70KS moze da radi oko 33minuta sa kolicinom vodonika i kiseonika koji se nalaze u 2l vode ( 70KS je priblizno 53000W, odnosno 53000J/s. 103MJ / 53000J/s = 33min ). E sad, za ovu pricu u rezervoar ne mozemo staviti vodu, nego slobodni kiseonik i vodonik, posto zakon odrzanja energije NE dozvoljava da izvrsimo elektrolizu strujom iz alternatora i zatim te gasove iskoristimo, tacnije dozvoljava, samo sto cemo, u idealnom slucaju, dobiti isto sto smo i ulozili.
Taj HHO booster ne radi na gornjem principu, nego uvodi vodonik, dobijen procesom najjednostavnije elektrolize strujom iz alternatora, u standardnu smjesu benzina i vazduha, navodno poboljsava sagorijevanje smjese, smanjuje emisiju stetnih gasova za 90%, pere, pegla, pusi... Prakticno, to se ocituje u povecanju koeficijenta iskoristivosti motora ( inace iznosi oko 30% ) skoro dvostruko. Neke stvari meni ovdje jako nisu jasne: Otkuda energija da automobil sa istom kolicinom benzina napravi dvostruko vise kilometara? Vodonik se veze sa nekom od komponenata benzina? Sa kiseonikom se sigurno ne veze, to sam pokazao u gornjem dijelu, posto oni tvrde da je 2l vode dovoljno za 3000 - 5000 milja. Sta je sa kiseonikom? I on se dobija istom tom elektrolizom i bilo bi JAKO glupavo ne iskoristiti ga u procesu sagorijevanja. Kako vodonik umanjuje emisiju gasova? Mislim ako spojis sumpor sa kiseonikom dobices otrovne SO, SO2..., ako ga spojis sa vodonikom dobices otrovni, i smrdljivi, H2S. No, mozda H2S ne napada ozon, ne stvara kisele kise i ne utice na efekat staklene baste.
Bojim se da to sve ide u isti kos kao i Magnetni pojas dr Levina, Kosmodisk, Teslina Purpurna Ploca, Turbo Slank i proizvodi Bate Dzirla.
Ima gomila tih likova koji svakodnevno pokusavaju da pobiju zakone fizike, najcesce zato sto ih ne znaju. Nije to ni lose. Jednom ce neko od njih i da pobije neki od tih zakona pa cemo napraviti korak naprijed. Uostalom, neka od najvecih otkrica u nauci su se desila na taj nacin. Ipak, neki od zakona se sa razlogom zovu fundamentalnim.
Jos jedna stvar. Mi mozda jesmo glupavi, pa npr. uvodimo takse na LPG, koristimo stare tehnologije koje trose 50% vise energije nego nove..., ali ima drzava koje nisu. Japan uvozi 100% svoje nafte. Mislite li da oni ne bi iskoristili nesto tako jednostavno da se oslobode uvoza nafte?
Pozdrav