moj novi bicikl
Moderators: IRalic, Moderatori
Sve je zavareno MIG aparatom sa argonom ili kako ga od milosti zovu "argoncem".bodapro wrote: koje si cevi koristio i kako si ih vario?
U nekom od postova, na temu samogradnje, receno je da moze da se pravi od obicne savne cevi 45 X 1.6 mm.
Poslusao sam ih...s' tim sto je moja cev malo veca 48, a zid je iste debljine.
Nasao sam jos neke cevi sa debljim zidom, al' su preteske. Sa njima bih bio siguran, ali se ne bi uklopio ni u 20kg.
Da napomenem da imam oko 90-95kg.
Vile su celicne za mtb;
Head tube, seat tube, bottom-bracket shell i dropoutovi su sa polovnog mtb-a.
Hteo sam da i to bude novo, ali kada sam video da capriolo trazi 2691.00 din za celicni ram...
Sto je mnogo, mnogo je. Na otpadu sam sve to mnoogo jeftinije platio.
Sada sledi testiranje...
Cim resim sistem upravljanja i sklopim bajs, ktm ide na odmor, a ovom sledi jedno mesec dana intetezvnog habanja, pa se javljam se rezultatima.
I ako je namenjen za krstarenja po drumovima i eventualno neki bolji kolski put, moracu da odradim i koji downhill,
cisto da mu protresem varove i cevi.
Ako prodje testiranje nabacujem mu neku finu mehaniku, tockoive... sve.
Sada, za testiranje, dobrovoljno se javila jedna Alpina da mu pozajmi svoju opremu.
Glupo mi je bilo da ispraznim slamaricu za neku finu opremu, pa da je posle prodajem pod "staro mesec dana", u slucaju da projekat ne uspe.
I nesto ovakvo: http://www.azub.cz/en/4.phpIRalic wrote: Jos samo tricikl i low racer fale
Nisam razmisljao o lancu. Videcu kuda je bolja putanja.IRalic wrote: Nego,koliko vidim zamislio si da lanac ide iznad zadnje viljuske,ili ispod nje ?
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Huh .. pa lanac ti je najvaznija stvar posle rama bez njega nece da se pokrene uopstemarkoB wrote: Nisam razmisljao o lancu. Videcu kuda je bolja putanja.
Koliko mogu da ocenim,ovako sa slike,ako ide od gore nije bas da moze da prodje direkt,
a i ako moze,kada se opusti(kad ne gazis pedalu) udara ce u viljusku.
Doduse tu moze crevo dosta da pomogne.
Rekao bih da moze i sa donje strane,samo sto ce idler tockic doci neuobicajeno nisko,i skoro kod samog tocka,i pitanje je onda kako ce gore izgledati,sto znaci eventulano jos jedan tockic,koji ce da lanac drzi podalje od sedista.
Ako sa gornje strane moze da prodje u direktnoj liniji,i da ne kaci viljusku u nijednoj brzini,onda mozda bolje odgore+crevo.
Uostalom videces kako stvari stoje kad stavis sve delove i okacis lanac
Sto se donwhillovanja tice,moj se pokazao sasvim pogodnom alatkom za povremeno skretanje van puta.
A sa nekim ozbiljnim mtb gumama moze da bude samo jos bolje.
Naravno ne govorimo o kakvom jurcanju,jego normalnoj voznji.
Za takve prilike bih preporucio bar prednju suspenziju,i dobro osmisljen prihvat sedista,jer to je najslabija tacka.
Meni je moje staklo-plastika sediste napuklo malo,posle sumskog akanja,
jer je bilo montirano na metalni nosac male povrsine.
AZUB je imao podosta takvih problema,cak i sa svojim full-sus bajkovima,
pa su sad povecali povrsinu na koju se sediste oslanja.
Bar je to slucaj sa staklo-plastika sedistima,nisu bas nesto jaka.
A posto je tvoje metalno u osnovi,ne bi trebalo da bude problema,
ukoliko je prednji prihvat korektan,i cevi zadnje potpore dovoljno jake.
Pozzz
šta stvarno mislim? brusilica, zadnje vile za 180 stepeni, pa ponovno varenje
nije samo problem u putanji lanca već ti i BB stoji suviše visoko...ne praviš ga ipak za trke po velodromu već za touring (pretpostavljam)...
ako pogledaš bivšu Igorovu makinu
videćeš da je BB dosta niže... sa druge strane mogao bih da prođeš i sa kombinacijom dva idlera kao što je ovaj sa slike, ili pak da ih praviš od dva paralelno postavljena zupčanika između kojih ide lanac, jedan što bliže zadnjem točku a drugi negde kod prednje vile...valjda smo se razumeli
0
---
---
0
nekako mi je prva varijanta logičnija jer ga ipak još uvek testiraš i prepravljaš....
pozz.
nije samo problem u putanji lanca već ti i BB stoji suviše visoko...ne praviš ga ipak za trke po velodromu već za touring (pretpostavljam)...
ako pogledaš bivšu Igorovu makinu
videćeš da je BB dosta niže... sa druge strane mogao bih da prođeš i sa kombinacijom dva idlera kao što je ovaj sa slike, ili pak da ih praviš od dva paralelno postavljena zupčanika između kojih ide lanac, jedan što bliže zadnjem točku a drugi negde kod prednje vile...valjda smo se razumeli
0
---
---
0
nekako mi je prva varijanta logičnija jer ga ipak još uvek testiraš i prepravljaš....
pozz.
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Slazem se sa Bodom Milsim da je brusilica najjednsotavnije resenje.
Sve ostalo,tj budzenje i zezanje sa idlerima je za'bancija sa neizvesnim rezultatom.
Evo sta sa trenutnim stanjem rama mozes da ucinis:
Zuta samo sa jednim idlerom pozadi,a za ostatak lanca toplo preporucujem crevo,
jer ide blizu sedista,zimedju butina,te ces ce cesto prljati,a zbog tolike duzine "bez potpore" lanac ce ti skakati svuda naokolo.
Zelena je varijanta da dodas jos jedan tockic napred na zutu varijantu,da umiris lanac,i malo ga oddaljis od sedista.
Ruzicasta varijanta podrazumeva dva idlera,gde na zadnjem ocigledno lanac ide odgore,a drugi,prednji, sprecava lanac da ide u sediste.
Kao sto vidis u tom ruzicastom slucaju na zadnju kocincu mozes da zaboravis,bar u toj poziciji,
znaci morao bi da je prebacis na donju stranu viljsuke.
Koliko mogu da ocenim,BB ti je od sedsita vislji 25+cm sto je extra visoko.
To ne mora da znaci da je to lose,sve zavisi sta hoces da postignes,i koliko komfora u voznji da imas.
Nekome ovakva razlika ne smeta,ako je naslon sedsita dovoljno polegnut,ali neki imaju problema,i trnu im stopala.
Ja licno nisam na duze probao visok BB,osim veoma kratke voznje Stein tricikla sa 30cm razlike,te ne mogu da dam licnu ocenu.
Ali nije samo to pitanje komfora,pitanje je i preglednosti,jer kad je tako visoko,
kolena ce ti zaklanjati dosta vidnog polja,sto na trkackom low raceru,koji je em nisko,em predvidjen za sto bolju aerodinamiku,ima smisla,
ali na nekoj svakodnevnom masini je najbolje imati 15-20cm razlike.
Ko voli,moze i oko 25,ali je tvoj prilicno vislje od 25
Na slici mog bajka,koju je Boda linkovao,je razlika u visini 17-18cm
Takodje je pod znakom pitanja i ugao ceone cevi.
Trenutno je ugao poprilican,sto moze da rezultira "teskim" upravljacem.
Trenutni "trail" mozda i nije los za date propozicije bicikla(osovinski razmak,visina centra tezista i udaljenost od zadnjeg tocka)
ali je postignut velikim uglom ceone cevi,sto nije tako sjajno.
Mada,karakteristike upravljanja nisu bas egzaktna nauka,te se uglavnom svodi na kompromis,
odnosno "tu je negde" resenje,a i na bentu zavisi kakav tip upravljaca imas.
Kakvo god da je,naviknes se posle nekog vremena,ali cim neko drugi sedne,
pogotovo ako vozi bajk koji ima drugacije upravljanje,odmah ce da primeti ralzliku.
Recimo ja kad sam probao Draganov Challenge Huricane,daleko je bio osetljiviji na upravljacu,
i nekako je ostro i naglo skretao,u odnosu na moj bivsi.Moj mi se vise svidja
Ako mene pitas,ja bih ipak savetovao ponovno zavarivanje zadnje viljuske,
u stilu mog bivseg bajsa,s tim sto mozes ici sa otvorenijim uglom,da zadrzis vislji pogon ako to zelis,
mesta za lanac kao sto se vidi na slici ima na pretek,
i lanac je bez problema prolazio i bez idlera,te je moglo da se stavi samo crevo,da ne skace okolo.
Dakle mislim da je dovoljno ako viljusku zarotiras za 180 stepeni(i promenis mesta drop-outovima naravno,a i pivote kocnice ces morati da prebacis gore)
i malkice je usmeris ka dole,tek toliko da lanac prodje bez problema,i pogon dodje malkice nize.
Naravno kada planiras putanju lanca i odredjues ugao zadnje viljuske u odnosu na glavnu cev,
vodi racuna o tome gde hoces da dodje idler tockic,i kolikog je precnika,
da bi znao dal ce lanac da prodje ili nece.
Najbolje je kad se proba na zivo,pre zavarivanja.
Znaci ili crtaj,ili jednostavno tokom pripreme varenja nekako privremeno fiksiraj sve(moze i neko da pridrzava) pa okaci lanac da proveris dal je to to,pre nego sto se zavari.
Mislim da je to resenje kojim ces biti zadovoljniji,jer nece biti neuobicajenih budzotina kojima se ispravlja greska u planiranju.
I naravno osta je ti i pitanje povratnog dela lanca.
Cini mi se da problema sa prednjom kocnicnom nema,ali kao to rekoh,
toliko neobuzdanog lanca ce da skace okolo,te stvar mozes resiti sa parcetom creva,
toliko da ga malo podignes iznad krune viljsuke,i malo umiris.
Druga opcija je da ide preko idlera,gde je najbolje resenje over/under kao kod mog bivseg,
i to bas negde na sredini lanca,kako bi bilo sto manje bezanja lanca na naravninama.
Sve ostalo,tj budzenje i zezanje sa idlerima je za'bancija sa neizvesnim rezultatom.
Evo sta sa trenutnim stanjem rama mozes da ucinis:
Zuta samo sa jednim idlerom pozadi,a za ostatak lanca toplo preporucujem crevo,
jer ide blizu sedista,zimedju butina,te ces ce cesto prljati,a zbog tolike duzine "bez potpore" lanac ce ti skakati svuda naokolo.
Zelena je varijanta da dodas jos jedan tockic napred na zutu varijantu,da umiris lanac,i malo ga oddaljis od sedista.
Ruzicasta varijanta podrazumeva dva idlera,gde na zadnjem ocigledno lanac ide odgore,a drugi,prednji, sprecava lanac da ide u sediste.
Kao sto vidis u tom ruzicastom slucaju na zadnju kocincu mozes da zaboravis,bar u toj poziciji,
znaci morao bi da je prebacis na donju stranu viljsuke.
Koliko mogu da ocenim,BB ti je od sedsita vislji 25+cm sto je extra visoko.
To ne mora da znaci da je to lose,sve zavisi sta hoces da postignes,i koliko komfora u voznji da imas.
Nekome ovakva razlika ne smeta,ako je naslon sedsita dovoljno polegnut,ali neki imaju problema,i trnu im stopala.
Ja licno nisam na duze probao visok BB,osim veoma kratke voznje Stein tricikla sa 30cm razlike,te ne mogu da dam licnu ocenu.
Ali nije samo to pitanje komfora,pitanje je i preglednosti,jer kad je tako visoko,
kolena ce ti zaklanjati dosta vidnog polja,sto na trkackom low raceru,koji je em nisko,em predvidjen za sto bolju aerodinamiku,ima smisla,
ali na nekoj svakodnevnom masini je najbolje imati 15-20cm razlike.
Ko voli,moze i oko 25,ali je tvoj prilicno vislje od 25
Na slici mog bajka,koju je Boda linkovao,je razlika u visini 17-18cm
Takodje je pod znakom pitanja i ugao ceone cevi.
Trenutno je ugao poprilican,sto moze da rezultira "teskim" upravljacem.
Trenutni "trail" mozda i nije los za date propozicije bicikla(osovinski razmak,visina centra tezista i udaljenost od zadnjeg tocka)
ali je postignut velikim uglom ceone cevi,sto nije tako sjajno.
Mada,karakteristike upravljanja nisu bas egzaktna nauka,te se uglavnom svodi na kompromis,
odnosno "tu je negde" resenje,a i na bentu zavisi kakav tip upravljaca imas.
Kakvo god da je,naviknes se posle nekog vremena,ali cim neko drugi sedne,
pogotovo ako vozi bajk koji ima drugacije upravljanje,odmah ce da primeti ralzliku.
Recimo ja kad sam probao Draganov Challenge Huricane,daleko je bio osetljiviji na upravljacu,
i nekako je ostro i naglo skretao,u odnosu na moj bivsi.Moj mi se vise svidja
Ako mene pitas,ja bih ipak savetovao ponovno zavarivanje zadnje viljuske,
u stilu mog bivseg bajsa,s tim sto mozes ici sa otvorenijim uglom,da zadrzis vislji pogon ako to zelis,
mesta za lanac kao sto se vidi na slici ima na pretek,
i lanac je bez problema prolazio i bez idlera,te je moglo da se stavi samo crevo,da ne skace okolo.
Dakle mislim da je dovoljno ako viljusku zarotiras za 180 stepeni(i promenis mesta drop-outovima naravno,a i pivote kocnice ces morati da prebacis gore)
i malkice je usmeris ka dole,tek toliko da lanac prodje bez problema,i pogon dodje malkice nize.
Naravno kada planiras putanju lanca i odredjues ugao zadnje viljuske u odnosu na glavnu cev,
vodi racuna o tome gde hoces da dodje idler tockic,i kolikog je precnika,
da bi znao dal ce lanac da prodje ili nece.
Najbolje je kad se proba na zivo,pre zavarivanja.
Znaci ili crtaj,ili jednostavno tokom pripreme varenja nekako privremeno fiksiraj sve(moze i neko da pridrzava) pa okaci lanac da proveris dal je to to,pre nego sto se zavari.
Mislim da je to resenje kojim ces biti zadovoljniji,jer nece biti neuobicajenih budzotina kojima se ispravlja greska u planiranju.
I naravno osta je ti i pitanje povratnog dela lanca.
Cini mi se da problema sa prednjom kocnicnom nema,ali kao to rekoh,
toliko neobuzdanog lanca ce da skace okolo,te stvar mozes resiti sa parcetom creva,
toliko da ga malo podignes iznad krune viljsuke,i malo umiris.
Druga opcija je da ide preko idlera,gde je najbolje resenje over/under kao kod mog bivseg,
i to bas negde na sredini lanca,kako bi bilo sto manje bezanja lanca na naravninama.
Zelim da vam se zahvalim na savetima. Stvarno su mi preko potrebni, jer se nisam mnogo obrazovao na temu
recumbenta pre pocetka izrade. Procitao sam vase postove, otisao da kupim dve vile, cev i sve to zavario.
Zato danas i imam probleme koje imam.
Ovo ce da bude prototip koji ce da se sece/vari dok se ne dobije zadovoljavajuce stanje,
pa cu posle po njegovim merama da napravim novi.
Napravio sam varijantu da lanac prolazi ispod zadnje vile provlacenjem kroz crevo od zadnje kocnice do head tuba.
Pozadi sam dobio dosta dobru situaciju, ali toliko creva verovatno pravi veliki otpor lancu, a i proizvodi dosta buke.
Sto se tice voznje, BB je dosta visoko, bolje reci, previse visoko. Noge su mi suvise podignute da bih uzivao.
Okretanjem vile za 180 nisam nista dobio. Stavari su malo bolje, ali i dalje poprilicno lose: BB je jos uvek previsok,
a putanja lanca nije dovoljno cista za jedan idler. Ako pogledamo gornje slike, videcemo da je igorova vila mnogo
vise zakrivljena na kraju. Sutra idem u poptragu za takvom vilom.
Da li mozete da mi date jos neke savete oko upravljaca i upravljanja? To mi je najslabija karika. Imao sam slicnih problema i na FWD.
recumbenta pre pocetka izrade. Procitao sam vase postove, otisao da kupim dve vile, cev i sve to zavario.
Zato danas i imam probleme koje imam.
Ovo ce da bude prototip koji ce da se sece/vari dok se ne dobije zadovoljavajuce stanje,
pa cu posle po njegovim merama da napravim novi.
Napravio sam varijantu da lanac prolazi ispod zadnje vile provlacenjem kroz crevo od zadnje kocnice do head tuba.
Pozadi sam dobio dosta dobru situaciju, ali toliko creva verovatno pravi veliki otpor lancu, a i proizvodi dosta buke.
Sto se tice voznje, BB je dosta visoko, bolje reci, previse visoko. Noge su mi suvise podignute da bih uzivao.
Okretanjem vile za 180 nisam nista dobio. Stavari su malo bolje, ali i dalje poprilicno lose: BB je jos uvek previsok,
a putanja lanca nije dovoljno cista za jedan idler. Ako pogledamo gornje slike, videcemo da je igorova vila mnogo
vise zakrivljena na kraju. Sutra idem u poptragu za takvom vilom.
Koja je ceona cev?IRalic wrote: Takodje je pod znakom pitanja i ugao ceone cevi.
Da li mozete da mi date jos neke savete oko upravljaca i upravljanja? To mi je najslabija karika. Imao sam slicnih problema i na FWD.
imam utisak da su njegove z.vile dodatno savijene na dole... ne moraš
da tražiš nove, već pokušaj da na postojećim napraviš veći luk...
odakle krenuti, hmm, npr.:
http://www.bacchettabikes.com/recumbent ... giro26.htm
ako oni greše, onda hebiga...
enlarge photo, pa pokušaj u nekom od programa za obradu slika (ko je rekao photoshop, a ko gimp) da postaviš sliku tvog benta preko njihovog i da uporediš gde si i šta si zgrešio...obrati pažnju na ugao headtube.... ne mora, znači, tvoj "ram" da bude tako prav kao njihov, ali je bitna geometrija...
pogledati:
http://www.phred.org/~josh/bike/trail.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_an ... e_geometry
ayd uzdravlje
da tražiš nove, već pokušaj da na postojećim napraviš veći luk...
odakle krenuti, hmm, npr.:
http://www.bacchettabikes.com/recumbent ... giro26.htm
ako oni greše, onda hebiga...
enlarge photo, pa pokušaj u nekom od programa za obradu slika (ko je rekao photoshop, a ko gimp) da postaviš sliku tvog benta preko njihovog i da uporediš gde si i šta si zgrešio...obrati pažnju na ugao headtube.... ne mora, znači, tvoj "ram" da bude tako prav kao njihov, ali je bitna geometrija...
pogledati:
http://www.phred.org/~josh/bike/trail.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_an ... e_geometry
ayd uzdravlje
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Zato sam rekao da zaokrenes i nagnes je malo na dole,kao kod mene,
cime kraj glavne ceti podizes malo ka gore,a pogon pada nize.
Sto se zakrivljenosti vile tice,moja je standardna,sa nekih 4cm rake-a valjda,
ali fora je u tome sto kada su naravivani dropout-ovi,
nisu navarivani takvi kao tvoji,nego oni koji imaju ravnu ivicu (a ne dva prihvata za chains stay i seat stay cevi kao kod tebe)
te su na vilu zavareni na sam cosak,sto je dodatno "odguralo" dalje od viljuske,
a izmedju dropout-a i cevi viljuske je ubacen trouglic da ojaca spoj.
Ali dovoljno je da viljusku nagnes na dole (narpavis ugao izmedju nje i glavne cevi) ne moras da se zezas sa drop outovima samo da bi dobio 1cm
Evo par slika koje pojasnjavaju to o cemu pricam:
Ako pazljivo pogledas,videces da kruna viljuske,tj vrat vljuske(odsecen deo koji "viri" sa gornje strane) ne idu paralelno sa glavnom cevi,
nego je sve nagnuto ka dole.
E upravo to ti treba da uradis,da napravis ugao izmedju glavne cevi i viljsuke,
tako da lanac nesmetano prolazi ispod viljsuke,sa najveceg zubcanika ka mestu gde ce da bide idler tockic.
Pravljenjem ugla ces zadnji kraj cevi malo podignuti ka gore,
a posto se onda ceo ram rotira oko ose prednjeg tocka,pogon ce ti doci nize nego sada,i ugao ceone cevi (cev kroz koju prolazi vrat viljsuke) ce se malo smanjiti (od vertikale) te ce sve biti kako treba.
Viljuska ka dole(tako trebas da zavaris):
Viljuska ka gore (T-Bone inace ima 20" tocak napred,a lik je ubacio 26" pa odatle toliki visok pogon i ugao glavne i ceone cevi)
a inace nije bas najsvetliji primer ciste linije lanca .. te nije ni cudo sto ih vise ne prave
A tvoja je ravna(osim zakrivljenja same viljsuke) tj paralelna sa glevnom cevi.
Kad je usmeris na dole,sve ce doci na svoje,te ne moras previse da se zamaras za upravljanjem,i da se igras slicicama.
Lezeci pozdrav
cime kraj glavne ceti podizes malo ka gore,a pogon pada nize.
Sto se zakrivljenosti vile tice,moja je standardna,sa nekih 4cm rake-a valjda,
ali fora je u tome sto kada su naravivani dropout-ovi,
nisu navarivani takvi kao tvoji,nego oni koji imaju ravnu ivicu (a ne dva prihvata za chains stay i seat stay cevi kao kod tebe)
te su na vilu zavareni na sam cosak,sto je dodatno "odguralo" dalje od viljuske,
a izmedju dropout-a i cevi viljuske je ubacen trouglic da ojaca spoj.
Ali dovoljno je da viljusku nagnes na dole (narpavis ugao izmedju nje i glavne cevi) ne moras da se zezas sa drop outovima samo da bi dobio 1cm
Evo par slika koje pojasnjavaju to o cemu pricam:
Ako pazljivo pogledas,videces da kruna viljuske,tj vrat vljuske(odsecen deo koji "viri" sa gornje strane) ne idu paralelno sa glavnom cevi,
nego je sve nagnuto ka dole.
E upravo to ti treba da uradis,da napravis ugao izmedju glavne cevi i viljsuke,
tako da lanac nesmetano prolazi ispod viljsuke,sa najveceg zubcanika ka mestu gde ce da bide idler tockic.
Pravljenjem ugla ces zadnji kraj cevi malo podignuti ka gore,
a posto se onda ceo ram rotira oko ose prednjeg tocka,pogon ce ti doci nize nego sada,i ugao ceone cevi (cev kroz koju prolazi vrat viljsuke) ce se malo smanjiti (od vertikale) te ce sve biti kako treba.
Viljuska ka dole(tako trebas da zavaris):
Viljuska ka gore (T-Bone inace ima 20" tocak napred,a lik je ubacio 26" pa odatle toliki visok pogon i ugao glavne i ceone cevi)
a inace nije bas najsvetliji primer ciste linije lanca .. te nije ni cudo sto ih vise ne prave
A tvoja je ravna(osim zakrivljenja same viljsuke) tj paralelna sa glevnom cevi.
Kad je usmeris na dole,sve ce doci na svoje,te ne moras previse da se zamaras za upravljanjem,i da se igras slicicama.
Lezeci pozdrav
Ostaje mi jos da montiram prednji menjac, zadnju kocnicu i spreman je za oranje drumova.
Probao sam ga i van puta i mogu vam reci da lepo ide.
Jedina mana mu je sto se ne vidi kuda prolazi prednji tocak, pa je tesko izbegavati rupe, kamenje i ostale prepreke.
Lezeci bicikl je mnogo dabar...lezis i vozis, glava ti je u takvom polozaju da vidis prirodu oko sebe,
a ne metar ispred tocka, sediste je mnogo udobnije od klasicnog, mada moram da primetim
da je gornji deo ledja mnogo osetljiviji na neravnine. Deblji sundjer pod hitno.
Sto se tice problema zadnje vile, resio sam ga krivljenjem iste.
Sada je putanja lanca dobra, tj. dovoljan je samo jedan idler ispod sedista,
ali sam u nedostatku istog, stvar resio parcetom alkatan creva.
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
To ti kazem! Lezis i uzivas!
Sto se prednjeg tocka tice,vremenom ces nauciti gde je,te ces moci i bez gledanja da ga proteras izmedju dva kamencica razmaknuta 5cm jedan od drugog bez da zakacis gumom.
Uzivaj!
E da,nisi nam rekao gde si lociran ? Ako nam je uz put,da svratimo nekad,
da vide komsije da nisi jedini "ludak",ima nas vise
Lezeci pozdrav!
Sto se prednjeg tocka tice,vremenom ces nauciti gde je,te ces moci i bez gledanja da ga proteras izmedju dva kamencica razmaknuta 5cm jedan od drugog bez da zakacis gumom.
Uzivaj!
E da,nisi nam rekao gde si lociran ? Ako nam je uz put,da svratimo nekad,
da vide komsije da nisi jedini "ludak",ima nas vise
Lezeci pozdrav!
Re: moj novi bicikl
Upravljac mi je nisko i kacim ga nogama.
Na slici ispod se vidi.Lula (nosac volana) od bmx-a je izvucena skroz, ali mi to nije dovoljno.
Igore, Bodapro, video sam da ste na vasim lezecim biciklima to uspesno resili, ali sa slika ne mogu da shvatim kako?
Molim vas, ako imate vremena, napisite mi kako ste to resili.
Na slici ispod se vidi.Lula (nosac volana) od bmx-a je izvucena skroz, ali mi to nije dovoljno.
Igore, Bodapro, video sam da ste na vasim lezecim biciklima to uspesno resili, ali sa slika ne mogu da shvatim kako?
Molim vas, ako imate vremena, napisite mi kako ste to resili.
Re: moj novi bicikl
Ja sam na luli (stem) odsekao deo cevi koji je pod uglom, navario na to dužu
cev (isti promer) na kojoj sam napravio isti takav ugao, navario na postojeći imbus šaraf
odgovarajući navoj (8-ca mislim, potraži u gvožđari) i to je to.
Ako nisam bio dovoljno jasan, pitaj
Igor je imao sreće, pa je naleteo na stem od nekog skutera...
E sad, mene su svi pitali zašto mi je korman tako visoko, odnosno
zašto nije bliže telu, ali kad vide mene na bentu i moje gabarite
shvate da je visina sasvim ok...
I tvoj će biti prilično visok, ali mislim da bi ti ipak imao prostora
da ga pomeriš ka sebi... sad, da li na Igorov način ili da
nabaviš stem (lulu) od mauntainbike.a...khmm
http://myfirstrecumbent.fotopic.net/p44867687.html
e sad zamisli da je stem okrenut za 180 stepeni, odnosno ka vozaču,
a ne od njega...
javi šta si uradio
pozz
cev (isti promer) na kojoj sam napravio isti takav ugao, navario na postojeći imbus šaraf
odgovarajući navoj (8-ca mislim, potraži u gvožđari) i to je to.
Ako nisam bio dovoljno jasan, pitaj
Igor je imao sreće, pa je naleteo na stem od nekog skutera...
E sad, mene su svi pitali zašto mi je korman tako visoko, odnosno
zašto nije bliže telu, ali kad vide mene na bentu i moje gabarite
shvate da je visina sasvim ok...
I tvoj će biti prilično visok, ali mislim da bi ti ipak imao prostora
da ga pomeriš ka sebi... sad, da li na Igorov način ili da
nabaviš stem (lulu) od mauntainbike.a...khmm
http://myfirstrecumbent.fotopic.net/p44867687.html
e sad zamisli da je stem okrenut za 180 stepeni, odnosno ka vozaču,
a ne od njega...
javi šta si uradio
pozz