U sustini to je kao 1" stem sa onim zatezacem i srafom, samo sto nema onog drugog dela, tj same lule i onog gde se zateze sam volan.
Dakle ako uzmes takav jedan, a obrusis taj deo koji je visak, dobijas to isto.
E onda je na to parce dolazila cev,odnosno stub recumbent upravljaca (prvo od skutera,a posle sam napravio lepse)
znaci tja deo se navlacio odggore na onaj koji je vec u viljusci zategnut, i zatezao se jednim "pinch" srafom (izrezes prorez na cevi,i zavaris na obe strane po maticu recimo, a da se samo jedna strana srafi, znaci srafljenjem toga zatezes cev preko ove druge, kao kod podesavanja sticne kod klasicnog bajka.
Dakle sa tim je moguca regulacija po visini.
Sam upravljac je bio montirna po istom principu, samo sto je on ulazio unutar cevi stuba, te je takodje moglo da se podesava, u tom slucaju napred-nazad.
Sudeci po polozaju tvojih ruku, rekao bih da imas jos ohoho mesta da upravljac pomeris ka sebi, a time dalje od nogu.
Kako ga pomeris ka sebi, ugao podlaktice ce biti ostriji, tako da ces i malo rucice kocnica pomeriti ka gore, sto takodje doprinosi vecem klirensu za noge.
Znaci ili samo produzi taj horizontalni deo, ili napravi iz pocetka sve.Krivina kao sto je kod mene bila,
ili jednostavno ukoso povezes upravljac i viljusku(najkracim mogucim putem) kao na ovoj slici npr

Sve u svemu, gledaj da ne ides previsoko, da ne blokiras pogled unapred, nego zadrzi sto je nize moguce, a povuci kolko god moze ka sebi.
Meni je upravljac bio negde u nivou brade,ili tek malo nize,a ka meni tek toliko da ima mesta za noge.
Mogao sam bez smetnji da se uspravim u sedistu, a da ne dodirnem upravljac.
