Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Moderators: IRalic, Moderatori
Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Hajde da skupimo na jednom mestu ideje koje delove mozzemo iskoristi za samogradnju lezzetjeg (bajka ili trajka svejedno) i gde ih mozzemo nabaviti. Posebno me interesuju delovi koji su prevashodno namenjeni nekoj drugoj nameni... recimo spona letve upravljacha za neki auto, ili nosach ramena
(za neuputjene: ona guma koja je izmedju dve metalne shelne - ublazzava vibracije koje se prenose od tochka ali i negativno utiche na geometriju upravljnja).
Takodje hajde da navedemo listu radnji gde mozzemo nabaviti specifichne delove kojih nema svuda.
A da nashe uvek i najvishe voljene Admine i Moderatore ne bi ljutili ogranichimo se samo na specifichne delove kojih nema bash svuda.
Moj mali i skroman doprinos:
Lezajevi
Vojvodjanska 405! Surchin 0113180825 (imaju kuglaste lagere (Rod end bearing) i josh shto shta)
TC Lomina suteren, 0113281979
Jeep commerc (adresu videti na netu) je nabavio Laser za sechenje, koliko sam shvatio cene i nisu ubitachne. Date im crtezze a oni vama ponudu (rade iskljucivo sa svojim materijalima) i do ponude nishta ne koshta.
Toliko
Lezzetji pozdrav
Veselin
(za neuputjene: ona guma koja je izmedju dve metalne shelne - ublazzava vibracije koje se prenose od tochka ali i negativno utiche na geometriju upravljnja).
Takodje hajde da navedemo listu radnji gde mozzemo nabaviti specifichne delove kojih nema svuda.
A da nashe uvek i najvishe voljene Admine i Moderatore ne bi ljutili ogranichimo se samo na specifichne delove kojih nema bash svuda.
Moj mali i skroman doprinos:
Lezajevi
Vojvodjanska 405! Surchin 0113180825 (imaju kuglaste lagere (Rod end bearing) i josh shto shta)
TC Lomina suteren, 0113281979
Jeep commerc (adresu videti na netu) je nabavio Laser za sechenje, koliko sam shvatio cene i nisu ubitachne. Date im crtezze a oni vama ponudu (rade iskljucivo sa svojim materijalima) i do ponude nishta ne koshta.
Toliko
Lezzetji pozdrav
Veselin
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Ja sam sve neobicne delove kupovao od Steintrikes-a.
Npr. alu sipke za spajanje indirektnog upravljanja komplet urezane sa sve rod end bearing setom u kompletu, braze-on cable stop-ove, rear drop out, narezani BB shell,
braze-on-ove za pinch bolt-ove, idler tockice za lanac, trike glave za 12mm poluosovinu, kao i neobicne felne i gume koje ne mogu da se nadju u komsijskoj bajk prodavnici ..
Pozzzz
P.S. - veoma me raduje da je sve vise novih clanova foruma koji se interesuju za lezece pozdrav svima!
Npr. alu sipke za spajanje indirektnog upravljanja komplet urezane sa sve rod end bearing setom u kompletu, braze-on cable stop-ove, rear drop out, narezani BB shell,
braze-on-ove za pinch bolt-ove, idler tockice za lanac, trike glave za 12mm poluosovinu, kao i neobicne felne i gume koje ne mogu da se nadju u komsijskoj bajk prodavnici ..
Pozzzz
P.S. - veoma me raduje da je sve vise novih clanova foruma koji se interesuju za lezece pozdrav svima!
-
- Posts: 55
- Joined: 11 Jul 2009, 21:43
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Evo i moga doprinosa. Sve trajkove sam sam konstruisao i napravijo.Svima koji zele da naprave nesto slicno Slobodno neka mi se obrate.Na hsg@abakusbp.net ili na 063 8105029.i preko ovog foruma... Da znate samo koliko je neverice i neznanja u nasem narodu u vezi ovih simpaticnih i korisnih vozilica...Knjigu bih mogao napisati , a ceo svet ih odavno vec vozi, i mladi i stari.Na ovoj adresi mozete pogledati neke slicice mojih trajkova.
http://www.freebiking.org/oglasi/pictur ... s/92_9.jpg
Drugarski pozdrav
http://www.freebiking.org/oglasi/pictur ... s/92_9.jpg
Drugarski pozdrav
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
i bre Gorane, samo se reklamirash, shto je sasvim u redu, al reci neshto o delovima koje koristish, da li si prepravljao i kako nable ili spone upravljacha od chega si pravio (i gde si nabavio delove). Koji amortizer koristish...
-
- Posts: 55
- Joined: 11 Jul 2009, 21:43
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
A bre Vesko sad cu da ti potanko objasnim ,za prednje tockove i mehanizam upravljanja koristim favorit glavu kontrasa u nju ukopavam masinske lezajeve 42x20x12.tako da je osovina rukavca 20mm.zatim od flaha 4x40mm napravim potkovicu za mehanizam skretanja i nosac spona.Spone su precnika 8mm od radnih masina klasicne jabucice koje zadovoljavaju mehanizam za skretanje,ima ih od 6,8,10, i 12mm.Mogu se naci u svakoj bolje opremljenoj prodavnici poljo rezervnih delova.Posto napred idu disk kocnice, na strugu se napreve njihovi adapteri ,zna se da original glavcina favorit ima 36 rupa ja montiram 20 coli felne,mogu i vece ali kod skretanja vise zahvataju mediu osovinskog rastojanja...Resen prednji trap Nazad ide viljuska sa suspenzijom original fabricka. nista se ne prepravlja Ram je moj projekt i kreacija ali su moguce razne modifikacije...Mehanizam upravljanja vidis na slici nista spektakularno...Ja sam sve trajkove napravio sam gledajuci slike sa interneta.Tek sam skoro nasao neke ruske sajtove gde uz sliku imas i tehnicki crtez tamo je sve u milimetar i u stepen.Odusevili su me!Jel dosta od mene POZDRAV
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Kad vec pomenusmo glave, da i ja kazem koju
Za prednje glave moze i jednostavnija "operacija"
Kupi se jeftina disk prednja glava, izbace se sve kuglice zajedno sa osovinom i soljicama,
da ostane samo telo glave.
Zatim na strug, i sastruze se tako da primi prvi 12mm masinski lezaj koji nadjes,a da moze da stane u telo.
Stein je tako radio na prvim triciklima, dok nije odkrio da je mnogo jednostavnije i bolje kupiti gotov proizvod u Tajvanu
Pominjao je da je Joytec glave bilo potrebno tek malo obraditi, pa da se utisne masinski lezaj.
Ako sam dobro shvatio, Stein ce bez problema prodati Bitex trajk glavu home builderu.
Mnogo manje glavobolje, a mozda i jeftinije nego kupovanje glave i lezaja, i struganje ubacivanje, sa relativno neizvesnim rezultatom.
Jos jedno jednostavno resenje je Downhill glava sa 20mm osovinom, kakve koristi Catrike npr.
Dostupne su obicnom smrtniku i nije potrebna modifikacija same glave. Samo se napravi pripadajuca osovina i to je to,ili iskoristi vec pripadajuca osovina.
Samo ostaje pitanje cene posto takve nisu bas jeftine, a i kod nas nesto nisam video, osim Shimano Saint glave.
Napolju cene pocinju od oko 35-40 eura za komad.
Ako ti ne smetaju dobos kocnice, skoro svaka dobos kocnica za prednji tocak moze da se adaprita za trajk i 12mm osovinu.
Neke cak i dolaze sa 12mm osovinom.
Samo treba napraviti montaznu plocu, i fiksiranje osovine.
Recimo kolega iz Poljske nabavio neke za invalidska(?) kolica, a sa dobos kocnicama.
Veoma slicne kao Sturmy & Archer, samo sto su quick release! nesto se stisne, i tocak sa dobosom sidje sa osovine,
a osovina i paknovi i sve to ostaje na trajku.(ili i osovina ide za dobosom, ne secam se..)
Cak i da nije QR, tocak se daleko lakse skida nego sa diskom,samo odsrafis jedan sraf i svuces sa osovine.
Kod diska, ako je osovina fiksirana na kingpin (stari Stein,vecina Greenspeed-a..), da bi se svukao tocak treba izmedju ostalog izvaditi jedan sraf koji drzi kociona klesta,
a drugi popustiti, zatim skloniti sa puta da bi rotor mogao da izadje iz njih.
Naravno postoje i varijante gde osovina nije trajno fiksirana na kingpin (noviji Stein,ICE/Trice,HPVelotechnik,i poneki noviji Greenspeed..) nego se prvo osovina odpusti i izvuce komplet,
a zatim je tocak sa rotorom moguce izvuci na dole, odnosno na stranu ne koju fiksirana kociona klesta to dozvoljavaju.
Dobos kocnice imaju i jos jednu zgodnu osobinu, a to je povoljna cena.
Recimo ICE prodaje S&A dobos sa 56 eur+porez
To je obicno jeftinije od kombinacije disk trajk glava+kompletna disk kocnica sa rotorom.
A sto se odrzavanje tice, prakticno ne postoji, i paknovi obicno nadzive sam trajk
Pa tako opcije su razne, i treba dobro razmisliti sta je najpametnije, uzimajuci u obzir cenu,dustupnost i eventualnu potrebu za preradjivanjem i cenom takve operacije.
Nekada je jeftinije kupiti gotovo, nego se zezati sa preradjivanjem.
Pozzz
Za prednje glave moze i jednostavnija "operacija"
Kupi se jeftina disk prednja glava, izbace se sve kuglice zajedno sa osovinom i soljicama,
da ostane samo telo glave.
Zatim na strug, i sastruze se tako da primi prvi 12mm masinski lezaj koji nadjes,a da moze da stane u telo.
Stein je tako radio na prvim triciklima, dok nije odkrio da je mnogo jednostavnije i bolje kupiti gotov proizvod u Tajvanu
Pominjao je da je Joytec glave bilo potrebno tek malo obraditi, pa da se utisne masinski lezaj.
Ako sam dobro shvatio, Stein ce bez problema prodati Bitex trajk glavu home builderu.
Mnogo manje glavobolje, a mozda i jeftinije nego kupovanje glave i lezaja, i struganje ubacivanje, sa relativno neizvesnim rezultatom.
Jos jedno jednostavno resenje je Downhill glava sa 20mm osovinom, kakve koristi Catrike npr.
Dostupne su obicnom smrtniku i nije potrebna modifikacija same glave. Samo se napravi pripadajuca osovina i to je to,ili iskoristi vec pripadajuca osovina.
Samo ostaje pitanje cene posto takve nisu bas jeftine, a i kod nas nesto nisam video, osim Shimano Saint glave.
Napolju cene pocinju od oko 35-40 eura za komad.
Ako ti ne smetaju dobos kocnice, skoro svaka dobos kocnica za prednji tocak moze da se adaprita za trajk i 12mm osovinu.
Neke cak i dolaze sa 12mm osovinom.
Samo treba napraviti montaznu plocu, i fiksiranje osovine.
Recimo kolega iz Poljske nabavio neke za invalidska(?) kolica, a sa dobos kocnicama.
Veoma slicne kao Sturmy & Archer, samo sto su quick release! nesto se stisne, i tocak sa dobosom sidje sa osovine,
a osovina i paknovi i sve to ostaje na trajku.(ili i osovina ide za dobosom, ne secam se..)
Cak i da nije QR, tocak se daleko lakse skida nego sa diskom,samo odsrafis jedan sraf i svuces sa osovine.
Kod diska, ako je osovina fiksirana na kingpin (stari Stein,vecina Greenspeed-a..), da bi se svukao tocak treba izmedju ostalog izvaditi jedan sraf koji drzi kociona klesta,
a drugi popustiti, zatim skloniti sa puta da bi rotor mogao da izadje iz njih.
Naravno postoje i varijante gde osovina nije trajno fiksirana na kingpin (noviji Stein,ICE/Trice,HPVelotechnik,i poneki noviji Greenspeed..) nego se prvo osovina odpusti i izvuce komplet,
a zatim je tocak sa rotorom moguce izvuci na dole, odnosno na stranu ne koju fiksirana kociona klesta to dozvoljavaju.
Dobos kocnice imaju i jos jednu zgodnu osobinu, a to je povoljna cena.
Recimo ICE prodaje S&A dobos sa 56 eur+porez
To je obicno jeftinije od kombinacije disk trajk glava+kompletna disk kocnica sa rotorom.
A sto se odrzavanje tice, prakticno ne postoji, i paknovi obicno nadzive sam trajk
Pa tako opcije su razne, i treba dobro razmisliti sta je najpametnije, uzimajuci u obzir cenu,dustupnost i eventualnu potrebu za preradjivanjem i cenom takve operacije.
Nekada je jeftinije kupiti gotovo, nego se zezati sa preradjivanjem.
Pozzz
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Odlična tema. Ja se već mesecima patim da nađem cevi za ram. Pošto sanjam o recumbent-u a ne trike-u svi ostali delovi će se uklopiti sa klasičnog bickla. Osim sedišta, ali to već moše da se poruči preko interneta.
Pitanje za corovicgorana i Steina: da li bi neko bio zainteresovan da mi napravi recumbent po mojim nacrtima? Odnosno mojoj ideji. Ništa komplikovano manje-više klasičan LWB ili CLWB. Ne trike već recumbent dvotočkaš Do sada sam shvatio da sam ništa neću uraditi i da mi je i jeftinije i pouzdanije da kupim gotov bent. Problem je što nisam video da u Srbiji neko to prodaje, a koji god mi se svideo sa inteneta bio je preko bare ili papreno skup (plus carina i porez i sve ispadne ohoho!).
Pitanje za corovicgorana i Steina: da li bi neko bio zainteresovan da mi napravi recumbent po mojim nacrtima? Odnosno mojoj ideji. Ništa komplikovano manje-više klasičan LWB ili CLWB. Ne trike već recumbent dvotočkaš Do sada sam shvatio da sam ništa neću uraditi i da mi je i jeftinije i pouzdanije da kupim gotov bent. Problem je što nisam video da u Srbiji neko to prodaje, a koji god mi se svideo sa inteneta bio je preko bare ili papreno skup (plus carina i porez i sve ispadne ohoho!).
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Bravo momci, ovo je konstruktivan pristup. Veliko i drugarsko 'fala
Nego, razmishljam o full sus, leaning triku i smislio sam da iskoristim one gumene nosache ramena (sa dve metalne chaure) sa nekog auta. Trenutni favorit mi je nosach zadnjeg ramena za reno 5.
Trebalo bi da smanjuje vibracije koje se prenose sa podloge na trike.
Shta vi mislite o ovoj ideji.
Nego, razmishljam o full sus, leaning triku i smislio sam da iskoristim one gumene nosache ramena (sa dve metalne chaure) sa nekog auta. Trenutni favorit mi je nosach zadnjeg ramena za reno 5.
Trebalo bi da smanjuje vibracije koje se prenose sa podloge na trike.
Shta vi mislite o ovoj ideji.
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Da josh jedno pitanje, ako koristim disk kochnice, da mi je potrebna neka specijalna ruchica sa povetjanim kapacitetom ili mogu ruchicu iz iste serije da koristim za dva diska.
Nesho, nemoj da se mnogo patish idi u Jeep Commerce i uzmi najobichniju beshavnu, proveri samo kvalitet, poshto dosta varira tj imaju razlichite. Shto se tezzine tiche imaju i ALU i CrMo. Ima fora odesh i kazzesh im treba mi parche cevi 1,89m (ili vetj koliko ti treba) kao gotov deo i onda nemorash da kupujesh celu cevchinu.
Naplate ti malo vishe, ali opet manje nego da kupujesh celu cev.
Nesho, nemoj da se mnogo patish idi u Jeep Commerce i uzmi najobichniju beshavnu, proveri samo kvalitet, poshto dosta varira tj imaju razlichite. Shto se tezzine tiche imaju i ALU i CrMo. Ima fora odesh i kazzesh im treba mi parche cevi 1,89m (ili vetj koliko ti treba) kao gotov deo i onda nemorash da kupujesh celu cevchinu.
Naplate ti malo vishe, ali opet manje nego da kupujesh celu cev.
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Mehanicki disk koristi iste rucice kao i V-brake. Rucice za drumske kocnice, ili cantilever ne odgovaraju, jer imaju manji hod sajle.freevesko wrote:Da josh jedno pitanje, ako koristim disk kochnice, da mi je potrebna neka specijalna ruchica sa povetjanim kapacitetom ili mogu ruchicu iz iste serije da koristim za dva diska
Sto se tih delova sa Renoa 5 tice, ne razumem se, pa nisam siguran o cemu pricas,
ali predpostavicu da mislis na deo koji treba da spoji suspendovanu viljusku i glavni deo rama ?
Koliko sam do sada video, na HPV se uglavnom koristi "bushing", recimo Stein na MadMax-u koristi valjda uretanski? ili neka slicna plastika ili teflon, a da je dovoljno tvrdo i da se ne trosi brzo, kako se ne bi pravio luft.
Greenspeed recimo umesto soljica ili lezaja koristi bronzane caure na kingpinovima, sot bi trebalo da radi i kao lezaj suspenzije.
Jedino sto one mora da se stalno podmazuju ako sam dobor shvatio ..
A naravno mozes i obican masinski lezaj da stavis, jedino sto je sigurno dosta tezi od kakve li caure ..
Guma izmedju caura i mesta gde se vezuje na sasiju automobila moze da bude dobra, jer kao sto si rekao, ublazava vibracije,
ali takodje daje "foru" samoj viljusci da se uvija kada je (pre)opterecena, i time stres koji je na njoj ne prenosi na samu sasiju,
ili da posto je cvrsto vezana sama mora da trpi sve sile.
Ako bi bila cvrsto vezana, to mesto i okolina bi usled preopterecenja trpelo sile koje na kraju mogu da prouzrokuju pucanje na tom mestu,
ili nekakvo drugo mehanicko ostecenje.
Ako koristis te "gumene" umetke, pitanje je koliko je to, i da li je dobro. Sve zavisi od mesta na kome se primenjuje,
i kakve sile deluju na tom mestu.
Npr zamisli da na double wishbone dizajnu kao sto je Stein MadMax stavis nesto gumeno za lezaj viljuske, umesto tvrde plastike.
Svaki put kada budes kocio, na wishbone ce da daluje rotirajuca sila i uvijace celu viljusku u pravcu ukretanja tocka.
Ako je spoj viljuske i rama "mekan" uvijace se na tom mestu.
Sad da li je to dobor ili lose, ne bih znao
Sve u svemu autmobilska resenja se svakako mogu primenti na HPV, ali koriscenje samog dela nije bas popularno,
jer je isti obicno prilicno predimenzioniran za HPV upotrebu, te ugradnja rezultira povecanom tezinom,
koju kod vozila koja su pogonjena tako malom snagom treba svesti na minimum, jer svaki gram se racuna,pogotovo uz brdo,
jer sila gravitacije nema milosti i svakom ko jej se suprodstavi ce pokazati ko je gazda
Kad vec pominjem tezinu, ne mogu da te ne upitam a zasto bas leaning ful sus ??
Ja sam se jedno vreme bavio leaning tadpole trajkom, gledajuci kako takve sprave caruju ostrim krivinama gde klasican tadpole ostaje daleko iza.
A onda sam se zapitao, ok, a koliko ja vremena provedem vozeci kroz krivine ? 1% mozda ? verovatno i manje, te cela stvar pocinje da gubi smisao,kad se pogleda koliko ce ta sprava da bude komplikovana i teska.
Postoji razlog zasto nikada jedan takav nije doziveo i najmanju serijsku proizvodnju.
Postoji par ful sus leaning trajkova trenutno, i jedini koji navodno moze da se kupi jeste Tripendo.
Cena je verovatno takva da za tu lovu moze da se kupi velomobil, ili vise obicnih trajkova.
Bio je i jos jedan nemacki takav, ali ne mogu da se setim imena.Mnogo bolja zavrsna obrada, alu ram,
ali opet je imao 24-25kg i ogromne 26" tockove i nisam cuo da je bilo kupaca, bar toliko da bi zafalilo prstiju za njihovo prebrojavanje.
Nedavno se pojavio jedan veoma hi-tech, carbon ovo,unobtanium ono, iz francuske, ali ja nisam video da su pokazali vise od kompjuterskog crteza.
Dakle nemoj pogresno da me shvatis, to sto nijedan nije uspesno komecijalizovan ne znaci da to za nekog nije dobar trajk.
Samo se zapitaj da li je to stvarno ono sto zelis, pre nego se upustis u gradnju.
Kad vec pominjemo leaning, tj naginjajuce trajkove, u zadnje vreme je medju kucnim graditeljima postao popularan leaning delta dizajn,
sa pogonom na prednji tocak,
po uzoru na Greenspeed leaning delta, Jetrike, FastFWD (koji je inace inspirisan motociklom sa dva zadnja tocka onog nekog Spanca) i sl.
A popularan je zato sto je gradnja i sama filozofija prilicno jednostavna kako u upotrebi tako i za izradu.
Pogon na prednji tocak takodje jednostavan i lagan, kao i sama konstrukcija.
Dakle nista suspenzija i to sve, nego trkacka masina za ostre krivine, u cemu su dokazano daleko brzi od tadpole-a.
Delta konfiguracija je takodje zahvalna za dodavanje fairing-a.
Ovaj je nedavno podigao prasinu interesovanja na BROL-u http://www.fleettrikes.com/blackmax.htm
Pa tako, ja se raspisah i skrenuh malo(vise) sa teme, ali ko zna zasto je to dobro
Pozzz
-
- Posts: 55
- Joined: 11 Jul 2009, 21:43
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Odgovor za Nesu u vezi BENTA.Nije problem da se to napravi jednostavnije je od trajka,Trazili su to od mene ali niko nije buo 100% ozbiljan... Neso posalji slike tih tvojih bentova da pogledam pa se cujemo VAZI
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Za Neshu,
Pogledaj ovo.
Covek za oko 200 evra moze da napravi recumbent maksimalno prilagodjen tvojim potrebama i zeljama
Pogledaj ovo.
Covek za oko 200 evra moze da napravi recumbent maksimalno prilagodjen tvojim potrebama i zeljama
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Bata Igore,
'fala Bogu milome, kad ima "skribomana" kao shto si ti (a verovatno i moja malenkost). Pa valjda zato i postoji ovaj forum da bi skroz otvoreno i bez zadrshke razmenili iskustva i mishljenja.
Daklem, sam dizaj tje biti tadpole full sus leaning trike, iz samo jednog razloga. Da bih dokazao sebi da to mogu da napravim. i da verovatno tje imati 30kg. ali nemozzesh staviti mrcinu od 120 kila na krhku skulpturu od 5-6. naprosto neide. Kada budem zavrshio prvi prototip verovatno tju uzeti testeru u posetji 90% delova zato shto su preteshki, ali nekako mi je bash u tome char samogradnje.
Vezano za gumenu chauru. da ideja mi je da bude veza izmedju rama i viljushke. Jedan od vazznih aspekata dizajna tje biti da delovi moraju da budu lako dostupni, odnosno da nema pravljenja specijalnih delova, kakvih je TRIPENDO prepun.
lezzeci pozdrav svim mojim dobrim drugarima
Veselin
'fala Bogu milome, kad ima "skribomana" kao shto si ti (a verovatno i moja malenkost). Pa valjda zato i postoji ovaj forum da bi skroz otvoreno i bez zadrshke razmenili iskustva i mishljenja.
Daklem, sam dizaj tje biti tadpole full sus leaning trike, iz samo jednog razloga. Da bih dokazao sebi da to mogu da napravim. i da verovatno tje imati 30kg. ali nemozzesh staviti mrcinu od 120 kila na krhku skulpturu od 5-6. naprosto neide. Kada budem zavrshio prvi prototip verovatno tju uzeti testeru u posetji 90% delova zato shto su preteshki, ali nekako mi je bash u tome char samogradnje.
Vezano za gumenu chauru. da ideja mi je da bude veza izmedju rama i viljushke. Jedan od vazznih aspekata dizajna tje biti da delovi moraju da budu lako dostupni, odnosno da nema pravljenja specijalnih delova, kakvih je TRIPENDO prepun.
lezzeci pozdrav svim mojim dobrim drugarima
Veselin
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Re: Projekat za samogradnju - ideje o delovima
Nema na cemu
I to je lepota samogradnje, sto mozes svasta da napravis, a da se pri tom ne pitas da li ce se nekom drugom svideti,
i koliko ce biti tesko, i da li ce delovi biti custom cnc ili skinuti sa fice ili renoa
Bitno je da funkcionise, i da ti je zabavno, kako sama gradnja, tako i voznja
Pozzzz
Sasvim dovoljan razlog!freevesko wrote:
Daklem, sam dizaj tje biti tadpole full sus leaning trike, iz samo jednog razloga. Da bih dokazao sebi da to mogu da napravim.
I to je lepota samogradnje, sto mozes svasta da napravis, a da se pri tom ne pitas da li ce se nekom drugom svideti,
i koliko ce biti tesko, i da li ce delovi biti custom cnc ili skinuti sa fice ili renoa
Bitno je da funkcionise, i da ti je zabavno, kako sama gradnja, tako i voznja
Pozzzz