Tu su negde. Koliko se sećam, klirens mu je za nijansu bolji, a što se podvozja tiče konstrukcija je ista. Cherokee je završio "karijeru" hard-core terenca kad su mu 2001. ukinuli krutu prednju osovinu. Dotle se njegova konstrukcija veoma malo razlikovala od Wranglera (praktično je sada Wrangler Unlimited preuzeo ulogu nekadašnjeg Cherokee "kockice").brod wrote:PItanje???
Da li je Gošin Jeep, tehnički bolji od ovog novog, ne uzevši u obzir godine i pređenu kilometražu.
Jeep Club Srbija - promocija
Moderator: Moderatori
Re: Jeep Club Srbija - promocija
Re: Jeep Club Srbija - promocija
Ono sto ja primetim i poredim sa Saletovom kockicom, to je klirens. Kod mog indijanca prosle generacije, ali sa Renegade terenskom opremom [pre svega zastita odozdo], klirens je oko 5cm manji [25/20cm]. Tako Sale prolazi, a ja ponekad zveknem o kamen, za sada bez nekih posledica [zvekece u zastitu]. Dizel motor je odlican, neocekivano startan, auto je vrlo stabilan cak i u jurnjavama po serpentinama Debelog brda, brz na autoputu, a to je sigurno i zasluga spustanja vozila, tj tezista. Dakle jedan kompromisni model. Sto rece Sale, ko hoce tvrdog terenca,Wrangler. Ali zato ce svaki iskreni vlasnik Rubikon Wranglera, ili ko se vozio, priznati kako je bas tvrdo neudoban. Ne moze se i vrhunska udobnost i prohodnost, bez da kupis vozilo tipa Kajena od 100.000 sa hidraulickim ili gasnim amortizerima i redukcijom visine od 180mm do 380mm .
Kupuj indijanca slobodno, nikada nisu bili jeftiniji, kako polovni, tako i novi. Ja sam 2,5 godine starog, sa 40.000km [pravih, sluzbeno Jeep vozilo uvoznika], platio svojevremeno cak 21.000 [nov bio oko 32-35.000]. Proci ces sa uzivanjem svuda kuda se prave klasicne off-road ture, pa cak i sa izletima van toga. A tu je i Jeep klub, kao sto sam vec rekao .
Jos jedna napomena. Indijanac ima izbore: pogon nazad ili 4 full time ili 4 part time ili reduktor. Rubikon nema 4 full time (!?) koja meni omogucuje voznju 80 na regionalnom ili 120 ili recimo cak 150km/h na autoputu sa pogonom na 4 tocka kada je vlaznije, klizavije, kad zelim sigurnost 4x4 pogona. Rubikon je ili samo na zadnjim tockovima, ili u 4 full time, kada se takve brzine na asfaltu ne smeju koristi, pa ni manje u krivinama. Ali zato Rubikon zakljucava razne diferencijale po potrebi na terenima, plus ostale terenske sposobnosti, ali za nekoga ko ipak vecinu provodi van off-roada, sto smo skoro svi sem drvoseca , mislim da je indijanac u prednosti nad Rubikonom. Cak i na recimo laganijoj off-road voznji kakvu smo imali na otvaranju jeep kluba, ja sam prosao bez znoja sve kao i Rubikon, vecinu sa 4 full time, a vlasnika Rubikona je cimao volan na krivinama sa 4 part time, priznao mi covek . Srecom, trasa nije isla preko icega gde bi Rubikon prosao, a ja zapeo i izblamirao se , ali Sale je ponekad naletao i na takve terene. Ja sam svestan ogranicenja indijanca, pa se konsultujem sa Saletom i problem resen .
Rezime, Rubikon Wrangler zver. Cherokee = kompromis svakodnevne voznje i sposobnog terenca.
Pominjani su u prepisci i Lada Niva, Suzuki Samurai... svaka im cast, korektni terenci, ali nisu u istoj ni cenovnoj ni auto kategoriji sa indijancem. Takodje SUV modeli bez reduktora nisu za poredjenje, jer naprosto nemaju reduktor.
Automatski menjac je majka . Kada sam se spremao da kupim indijanca, zamerka ni je bila sto ima automatiku, a ja sam kao pravi muskarac zeleo manuelni. Kako sam glup bio, samo cu toliko reci .
Kupuj indijanca slobodno, nikada nisu bili jeftiniji, kako polovni, tako i novi. Ja sam 2,5 godine starog, sa 40.000km [pravih, sluzbeno Jeep vozilo uvoznika], platio svojevremeno cak 21.000 [nov bio oko 32-35.000]. Proci ces sa uzivanjem svuda kuda se prave klasicne off-road ture, pa cak i sa izletima van toga. A tu je i Jeep klub, kao sto sam vec rekao .
Jos jedna napomena. Indijanac ima izbore: pogon nazad ili 4 full time ili 4 part time ili reduktor. Rubikon nema 4 full time (!?) koja meni omogucuje voznju 80 na regionalnom ili 120 ili recimo cak 150km/h na autoputu sa pogonom na 4 tocka kada je vlaznije, klizavije, kad zelim sigurnost 4x4 pogona. Rubikon je ili samo na zadnjim tockovima, ili u 4 full time, kada se takve brzine na asfaltu ne smeju koristi, pa ni manje u krivinama. Ali zato Rubikon zakljucava razne diferencijale po potrebi na terenima, plus ostale terenske sposobnosti, ali za nekoga ko ipak vecinu provodi van off-roada, sto smo skoro svi sem drvoseca , mislim da je indijanac u prednosti nad Rubikonom. Cak i na recimo laganijoj off-road voznji kakvu smo imali na otvaranju jeep kluba, ja sam prosao bez znoja sve kao i Rubikon, vecinu sa 4 full time, a vlasnika Rubikona je cimao volan na krivinama sa 4 part time, priznao mi covek . Srecom, trasa nije isla preko icega gde bi Rubikon prosao, a ja zapeo i izblamirao se , ali Sale je ponekad naletao i na takve terene. Ja sam svestan ogranicenja indijanca, pa se konsultujem sa Saletom i problem resen .
Rezime, Rubikon Wrangler zver. Cherokee = kompromis svakodnevne voznje i sposobnog terenca.
Pominjani su u prepisci i Lada Niva, Suzuki Samurai... svaka im cast, korektni terenci, ali nisu u istoj ni cenovnoj ni auto kategoriji sa indijancem. Takodje SUV modeli bez reduktora nisu za poredjenje, jer naprosto nemaju reduktor.
Automatski menjac je majka . Kada sam se spremao da kupim indijanca, zamerka ni je bila sto ima automatiku, a ja sam kao pravi muskarac zeleo manuelni. Kako sam glup bio, samo cu toliko reci .
Re: Jeep Club Srbija - promocija
Smptomatično je da to svi shvate tek naknadno, nakon što im se pruži prilika da malo probaju . Dotle su uglavnom u nekim svojim teškim macho tripovima koji u suštini nemaju nikakve veze sa vožnjom automobila, već pre sa seksualnim asocijacijama u dotičnoj aktivnosti . Još nisam naišao na čoveka ko je prešao na automatiku, a da je konstatovao da nije zadovoljan promenom.Gosha wrote: Automatski menjac je majka . Kada sam se spremao da kupim indijanca, zamerka ni je bila sto ima automatiku, a ja sam kao pravi muskarac zeleo manuelni. Kako sam glup bio, samo cu toliko reci .
Ovo što Goša kaže za Wranglera da nema 4x4 full time, da, definitivno je to jedan plus za Cherokee. Međutim, ESP kod aktuelne generacije Wranglera iznenađujuće lepo i pouzdano funkcioniše, tako da u priličnoj meri može da kompenzuje nedostatak pogona na prednjim točkovima na asfaltu. Ja inače na svom Cherokee-ju, iako imam 4x4 full time, van asfalta (u situacijama kada ga ne vozim samo sa zadnjim pogonom) skoro uvek koristim 4x4 part time.